dinsdag 31 juli 2012

Ons kleine Franse paradijs

Tijdens onze heerlijke vakantie in het hartje van Frankrijk,
heb ik tussendoor de tijd gevonden om leuke dingen te haken.

Wij logeerden in een authentieke gerestaureerde hoeve, waar de
stilte in overvloed aanwezig was, perfect om te herbronnen.


Je hoorde de haan 's morgens kraaien bij het opkomen van de zon,
de vogeltjes fluiten, de krekels die 's avonds van zich lieten horen,
de koeien die ons met verstomming aankeken, want zij waren
onze enige buren.

Op verschillende hoekjes kon je genieten van al deze mooie
bloemen en planten.


De stilte die hier aanwezig was is gewoon onbeschrijfelijk.
Voor ons een paradijs op aarde!

In de loop van de volgende weken komen de haakwerkjes op de blog
te staan, nu moet ik ze nog een beetje afwerken.

Wil je ook genieten van mijn vakantie traktatie dan moet je maar eens
een kijkje nemen ...

Vakantie groetjes,
Valerie ♥

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er fantastisch uit! Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd in jullie logeeradres, als je die mij wilt vertellen: heel graag.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heerlijk uit. Ik hou ook van stilte om me heen. Prachtige foto's. Ik ben benieuwd wat al die rust heeft opgeleverd aan haakwerkjes.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige plek om je vakantie door te brengen!!
    Geweldig!
    Mooie foto's heb je er ook van gemaakt!!
    Ben erg benieuwd naar je nieuwe haakwerkjes!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk paradijs! Ook ik ben dol op Frankrijk! waren we er nog maar he!
    geniet van je herinneringen en foto's!
    veel liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genieten van de stilte om je heen, heerlijk...

    Ben ook benieuwd naar je haakwerkjes...

    Veel liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk is dat he?!Kijk er al naar uit stilletjes om samen met manlief dit soort stekkies aan te doen op vakanties,komt al lekker dichtbij want dochterlief gaat al niet meer mee met ons op vakantie en zoonlief komend jaar ook al niet;-)Mooie foto's!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen