vrijdag 3 augustus 2012

Thuis aan zee

Nog maar net bekomen van het Franse avontuur en ik
ben er weeral een paar dagen tussenuit.

Ik en mijn zoon zijn samen met mijn ma lekker gaan
uitwaaien aan de badstad Middelkerke.

Vakantie aan zee is voor mijn zoon altijd een feest:
ravotten op het strand, met de gocart rijden op de zeedijk,
een lekker ijsje eten, nieuwe vriendjes en vriendinnetjes
ontmoeten ...

Ik moet dan altijd even terugdenken aan mijn kindertijd.
Toen maakte ik bloemetjes van papier en had een winkeltje
op het strand of de dijk. De bloemen werden verkocht
voor grote en kleine schelpen en ik ging dan op mijn beurt
weer papieren bloemetjes gaan kopen in een ander winkeltje.


Nu kan ik uren genieten van het zeezicht en de zon die in de
zee verdwijnt.

Middelkerke ligt, zoals de naam zegt, in het midden van de
Belgische kust, ideaal als uitvalsbasis voor een uitstapje of een
bezoekje aan één of andere bezienswaardigheid.

Volgende week vertrekken we met het ganse gezin naar de
Camping Beringerzand, 'n camping in het Limburgse Land
van Peel en Maas.

We gaan er overnachten in een volledig ingerichte Tipitent.
Het leven van de echte Indiaan, zal voor ons geen geheimen
meer hebben. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten!

En ik ga zeker niet vergeten van ook een haakwerkje op de
blog te zetten, want dat is nu al een tijdje geleden, maar wat
wil je met al die vakantie om me heen ...

Vele groetjes van aan zee ...
Valerie ♥

1 opmerking: