dinsdag 16 oktober 2012

De Petits Fours van Grietje

Grietje haar idee om iedere week een petit four te haken, vind ik gewoon schitterend
en ontzettend lief dat ze op deze manier haar patroontjes wil delen en zo de creatieveling
wil aansporen om te haken.

Ik heb eerst getwijfeld om mee te doen, maar ik dacht dan hoe gezellig het niet moet zijn om
's avonds op de bank lekker onderuit een chocolade cupje met aardbeiencrème met een
handig recept of een pistache gevuld met boter crème volgens dit recept te haken.

Photobucket Photobucket

Het leuke is dat je ze op één avond kan afwerken!

Ik ben zelfs stiekem aan het verlangen naar de petit four van vrijdag ...

Nog een kleine mededeling: de Kerst SWAP teller staat op 30 enthousiaste dames!!
Iedereen die zin heeft in een creatieve bui is van harte welkom!

Lieve groetjes,
Valerie ♥

16 opmerkingen:

  1. Je petit four is goed gelukt. Het is gewoon hartstikke leuk om elke week zo'n klein projectje te haken.
    Ik heb me ook opgegeven voor je kerstswap. De mail is onderweg. Fijne dag nog, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je petit fours zijn super leuk zeg. Ik heb gister nog even overleg gehad over mijn eigen haakkunsten en ik haak veel te strak, waardoor het veel te moeilijk gaat. Vanmiddag nog maar eens een poging doen met losse lossen :) Ik hoop binnenkort mijn eerste echte haaksel te kunnen laten zien.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige petit fours!
    Ga ook maar snel weer wat haken!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk, ik zag ze al voorbij komen ;)
    Op naar vrijdag, ben benieuwd!!
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Valerie, dat je ook mee doet met de Petit fors haken!
    Super leuk en wat zijn ze ook mooi geworden!
    Je foto's vind ik altijd zo prachtig.....romantische Style.
    Het duurt op deze manier alleen lang hè voordat het vrijdag is:-)
    Lieve groetjes,
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je ook meedoet. Het is zo plezant. Je kan ze allemaal gaan bekijken. En je ziet ze overal opduiken...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke bezigheid...lekker haken, genieten van een petit- fours en
    er niet dik van worden...prachtige kunst!!!!


    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk om overal Grietje haar petit fourtjes te zien opduiken!!!! Je zou er bijna trek van krijgen hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ze zijn super en hot!ha,ha...Ik kijk ook al uit naar de volgende!je hebt ze trouwens ook leuk op de foto gezet die mooie exemplaren van jou!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik zie ze overal voorbij komen, die van jou zijn netjes gehaakt zeg!
    misschien dat ik komend weekend ook maar tijd ga maken om alsnog mee te doen.

    groetjes. Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei leuk gemaakt, Valerie! Het lijkt me heerlijk om zo te kunnen haken!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je ook meedoet Valerie! Ik herken het gevoel...ik kijk ook al weer uit naar vrijdag, ben zo benieuwd! Groetjes Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige blog zeg!! Ik kwam je bij toeval tegen in de blogposten en ik ga je gelijk volgen!! Helemaal super!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie blog heb jij zeg! Ik geloof niet dat ik hier al eens eerder ben geweest.
    Ik ga zo nog even rondsnuffelen;-)
    Je Petit Fourtjes zijn mooi geworden, leuk dat je aangestoken bent :D

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je petit-fours zijn mooi ! pracvhtig blog heb je ook !
    Groetjes,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen