.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zaterdag 5 januari 2013

Nagenieten ...

Jammer genoeg zijn we alweer thuis van onze short trip naar de Belgische Ardennen,
maar het was leuk nog eventjes te ontspannen. Ons huisje was zo een typisch houten
chalet die dicht bij Durbuy en La Roche lag.


Ik kreeg ook nog leuke post van Pauline, die voor de 10 volgers van haar
blog een verrassing had gehaakt, deze mooie ijsschaatsen! Volgend jaar hang
ik ze zeker op in de boom. Ga maar eens kijken naar haar blog Creaplien.


Ondertussen is ook de inschrijvingsperiode van de ♥Friendship♥ Swap afgelopen
en ik kan je verzekeren het is een groot succes geworden, maar liefst 78 dames
doen enthousiast mee. Sommige dames voor de tweede keer en andere helemaal
voor de eerste keer. Ik had dit grote aantal niet verwacht. Bedankt!

Alleen kan ik niet mee doen met mijn swap omdat het eindtotaal even is, ik vind het
wel een beetje jammer, maar wie weet vind ik er misschien wel iets op.

Straks begin ik iedereen te koppelen en krijgen jullie allemaal een mailtje van me!

Lieve groetjes,
Valerie ♥

18 opmerkingen:

  1. Valerie waarom doe je niet één groepje van drie...alleen krijgt ieder van die drie dan niet van dezelfde persoon als voor wie ze iets maken, maar dan kun jij ook gewoon meedoen...ik vind dat zowiezo geen punt hoor en als er nog twee personen zijn die dat niet erg vinden kan daar één groepje van drie van gemaakt worden...dus a,b en c...a maakt voor b..b maakt voor c en c maakt voor a

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil ook wel 2 maken/doen hoor, tuurlijk moet jij meedoen!

    liefs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat dacht je van zelf gewoon 2x mee doen ipv helemaal niet. Dan koppel je er gewoon 2 aan jou ipv van aan elkaar. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuur me gewoon je adres, dan ontvang je vanzelf wat voor het organiseren van deze swap! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon aan iedereen je adres geven,en wie het leuk vind maakt ook iets voor jou. Krijg jij gegarandeerd heel veel post. Als bedankje voor het organiseren. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Valerie,je moet jezelf niet ontzien hoor!jij organiseert de hele boel tenslotte!Of alle deelnemers maken een kleinigheidje voor jou voor het organiseren zoals Petronille hierboven ook aangeeft!Je hebt er ook werk genoeg mee en krijg je lekker 78 keer brievenbuspost op je deurmat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s...als je mij mijn swap-maatje doormailt graag ook jou adres erbij zetten!!!!

      Verwijderen
  7. AH TOF! Ik heb de mail al binnen en direct een mailtje gestuurd naar mijn swapmaatje. Spannend hoor! Ben erg benieuwd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor het mailtje! Spannend. Nu eens goed nadenken wat ik ga maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het ook wel een goed idee om de gastvrouw iets te geven. Met 78 deelnemers heb je er een hoop werk aan. Kan je in plaats van een kerstboom een valentijnsboom optuigen ;-)
    Ik ga in ieder geval eens goed nadenken, want ik heb een pittige uitdaging aan Petra zonder blog, met de kleurtjes crème, bruin en lime groen. Maar dat maakt het des te spannender. Ik heb er helemaal zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb mijn mailtje gekregen. Na een buurmeisje nu iemand uit het noorden van Nederland. Leuk toch! Wel iemand zonder blog, dus morgen mail ik haar even, zodat ik weet wat zij maakt... Kan ik dan iets anders maken...
    Bedankt Valerie voor het organiseren. Vind het een goed idee dat we jou allemaal een kleinigheidje sturen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik heb een maatje zag ik net.
    Leuk, ik ga er gauw eens over nadenken en dan beginnen, je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn.
    Enne..........hoe heb je het nou opgelost Valerie??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was te laat met aanmelden. We zijn allemaal ziek geweest hier. Ik hoop dat het gelukt is om jezelf ook nog een swapmaatje toe te delen. Lieve groet, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk zo die schaatsjes..... Mijn eerste give away, wel spannend hoor , maar erg leuk alle reacties erop.
    En ben benieuwd met de swap.
    Heb nog niet eerder zoiets gedaan en dan ook nog iemand zonder blog.
    Maar we gaan er iets leuks van maken.
    Groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb iets gemist met de friendshipswap, volgende keer doe ik ook mee. Wat fijn dat jullie het goed hebben gehad in de Vlaamse Ardennen, mooie foto's Valerie!!x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaa leuk ik heb echt zin om aan de slag te gaan. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zag je tulbanden staan wat doe je dat toch mooi ,en leuk de swapp ga lekker aan de gang

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nu, mijn swap-maatje staat hierboven.... En ik vind het ook helemaal super dat je dit (weer) georganiseerd hebt !! Ik ga nu gauw wat verzinnen.....alhoewel ik al een idee heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...