.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 11 april 2014

Sweet Dreams

Een knuffeldoekje haken was nog één van mijn to do projecten,
maar werd uiteindelijk een opdracht voor een kraamcadeautje.


De basis van dit knuffeldoekje is een eenvoudige granny square
met een lief teddy hoofdje dat je kan haken bij Marmarel.


Het kleine strikje heb ik op deze manier gehaakt :
  • maak een magische cirkel
  • haak 4 lossen en 3 stokjes en 1 halve vaste
  • herhaal bovenste rij en span cirkel aan
  • draai het garen een paar keer rond in de midden
  • hecht af en werk de draadjes weg

Have sweet dreams little girl ...

Geniet van een fijn weekend ...

Lieve & Creatieve Groetjes

27 opmerkingen:

  1. O wat een schatje. Daar zijn ze vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig! Dit zal echt in de smaak vallen als kraamcadeau.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is lief, zo 1 wil ik ook nog eens haken.
    Fijn weekend, Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn ze, die knuffeldoekjes. Ik heb ze zelf ook wel eens gehaakt. Had toen een rammeltje in het kopje gedaan.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je knuffeldoekje is erg vrolijk geworden. Daar gaat vast en zeker veel mee geknuffeld worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief knuffeldoekje, dat heb je weer heel mooi gemaakt!
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief cadeautje.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superschattig, echt een heel leuk cadeautje. Ik vind het teddybeertje ook echt een heel lief gezichtje hebben. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk knuffeldoekje, tof om als cadeau te krijgen! Dit ga ik zeker ook nog eens maken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schat, helemaal leuk dat het nu ook gelijk nog gebruikt gaat worden.

    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Snoezig kraamcadeautje. Daar maak je echt iemand heel blij mee of liever gezegd twee mensen: de mama en het kleine kindje.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk!!! Dat strikje is ook wel heel lief zeg... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lief knuffeltje een heel mooi kraam cadootje fijn weekeind Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een sweetie! Heel mooi gemaakt, leuke kleurtjes!
    Bedankt voor je lieve reactie!
    Fijn weekend!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schattige knuffel !
    Prettig weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief! Heel mooi gemaakt! Zo droom je toch heerlijk weg :)

    Fijn weekend Valerie!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieverd, echt leuk om als cadeau te geven!
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah wat lief en wat een schitterend foto :))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje. Helaas zijn mijn kinderen niet meer zo klein, anders had ik er zo één gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat schattig zeg.
    Heel leuk, zo'n zelfgemaakt kadootje.
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk, zo'n knuffeldoekje. Ga ik ook nog eens maken.
    Hoorde pas dat de familie wordt uitgebreid, dus.....
    lieve groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooooooooo wat is het knuffeldoekje mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och, wat leuk is dit. Dit doet me denken aan mijn ponchootje die ik vroeger als kind droeg!
    Een super variatie hierop!
    Fijn weekend, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat lief en het strikje is zó schattig!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo'n lieverdje! Een prachtig cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...