.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 17 juli 2014

Geurzakje met Potpourri

Het parfum van verschillende bloeiende rozen in de tuin is subliem,
maar een kasthanger gevuld met wat rozen potpourri ruikt ook heerlijk.


Een leuk haakwerkje voor tussendoor even aan de slag te gaan.
Het patroon heb ik gevonden bij Ravelry en is gratis te downloaden.


De vintage hanger past zo thuis in mijn brocante interieur,
want ik hou van die oude vintage haakstijl uit vervlogen tijd ...


Ook ik ga een drietal weken in vakantiemodus ...

Geniet allemaal van een fijne en zonnige vakantie ...

Lieve & Creatieve Groetjes



27 opmerkingen:

  1. Wat een mooi vintage geurzakje wat zal dat lekker ruiken.
    Fijne vakantie.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Valerie, wat heb je dat prachtig gemaakt en wat zal het heerlijk ruiken! Mooi patroontje om tussendoor te haken en ook leuk om cadeau te doen.
    Ik wens je een hele fijne vakantie! Rust lekker uit en geniet.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er ook nog eens heel mooi uit!!

    Fijne vakantie!


    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt wel een heel toffe kasthanger hoor, zou bij mij thuis ook wel passen denk ik :-) dus misschien kan ik ook wel eens zo eentje maken en met iets lekker geurend vullen! Goed idee Valerie!
    Geniet van je vakantie!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtig geurzakje heb je gemaakt!En ehhh geniet lekker van je vakantie!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zal heerlijk ruiken! En wat mooi gemaakt!
    Ik wens jou ook een hele fijne vakantie met vast veel creaties?!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kasthanger heb je gemaakt.
    Ik wens je een hele fijne vakantie Valerie, met veel inspiratie en mooie nieuwe dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer leuk uit. Een hele fijne vakantie, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel eenvoudig en toch mooi. Ik zou wel eens meer van die brocantje haakwerkje willen.
    Ik zit me soms suf te verzinnen wat nu weer eens te maken. Ik vind het toch het leukst om
    in de brocante stijl te blijven.
    Jij ook een heel fijne vakantie en tot schrijfs.
    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gemaakt! Een echt kunstwerkje! Geniet van je vakantie. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er super mooi uit en zal zeker wel lekker ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt!
    Fijne vakantie Valerie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat mooi en zo lekker romantisch fijne vakantie groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is niet alleen een schitterend geurzakje maar ruikt ook nog eens heerlijk bovendien. Ontzettend mooi gemaakt.
    Een fijne vakantie! Wij moeten nog 3weken werken en gaan dan ook weg. Geniet ervan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit past helemaal bij jouw stijl, ja; erg chique! Fijne vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja.. echt weer een geurzakje van "Valerie".. Zo leuk toen: die serie bloemetjes van Valerie, die we "samen"hebben gehaakt;) Dit leuke geurzakje ga ik vast ook eens haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat n mooi geurzakje!
    Het roept de sfeer bij me op van vroeger bij mijn moeder thuis........
    Erg mooi.
    Fijne vakantie Valerie, geniet van de rust en al het mooie om je heen.
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het geurzakje is heeeeeeeel mooi geniet van je vakantie groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O...dit is een schatje. Heel mooi Valerie en met een lekker nostalgisch tintje. Fijne vakantie...genieten...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi geurzakje. Dat zal heerlijk ruiken!
    Geniet van je vakantie.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi gehaakt idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt een prachtig geurzakje, ik kan het bijna ruiken...
    Idd echt helemaal jou stijl.
    Geniet van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat prachtig zeg ,zal wel heerlijk ruiken .
    Geniet nog maar lekker van je vakantie .
    Hartelijke groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig gehaakt, leuk idee!
    Lieve groetjes Tien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een klein en mooi romantisch haakwerkje weer!
    Geniet van je vakantie!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schattig geurzakje ,heel mooi gemaakt !!
    En prachtige kleurtjes zijn het .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Robisz piękne ozdoby na szydełku, podziwiam :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...