.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 28 mei 2015

Home Sweet Home

Er zijn zoveel mooie en verschillende gehaakte sleutelhangers,
maar deze in de vorm van een huisje vind ik ook wel leuk.

Een ideaal haakwerkje om de tijd tussenin wat mee door te komen.



Ik heb gehaakt naar dit patroon dat uit een Japans boekje komt.

Gebruikte steken en afkortingen :
Losse = 0
Halve Vaste = .
Vaste = X


De metalen sleutelring wordt samen met het lintje binnenin vastgezet.


Geef toe zo'n sleutelhanger hangt toch gezellig aan je handtas of sleutelbos!

Geniet van ieder moment ...

Lieve & Creatieve Groetjes 


28 opmerkingen:

  1. Dit ziet er ook weer zo gezellig uit, superleuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet dit er weer leuk uit. Mooi idee en dank je wel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig gemaakt, heel lief! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk deze! Ik ga 'm opslaan. Ik hamster nu wat kleine projectjes die ik in de vakantie kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt een hele leuke, ga ik opslaan, dank je wel.
    Fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk!!!
    Mooi gemaakt.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een grappige sleutelhanger die ga ik vast een keertje haken bedankt voor het patroontje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit weer mooi Valerie, je hebt zulke leuke ideetjes.
    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee. Maar tijd tussenin, heb je die dan nog? Die tijd moeten we meer hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een warm huisje voor je sleutel, leuk!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk..ga ik onthouden. Min vriendin gaat binnenkort verhuizen. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg. Bedankt voor het delen van het patroontjes.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wou dat ik meer tijd had Valerie, ik heb die leuke bladwijzer ook nog niet gehaakt, hihi
    Dit is ook weer enig!!! maar voor mij veel te moeilijk....ik ben bang dat het geen huisje gaat worden, hahaha. Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve sleutelhanger en lief dat je het patroon wilt delen. Vast fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve en toepasselijke sleutelhanger Valerie. Dank je voor het delen van het patroontje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Was ik net op zoek naar iets in de vorm van een huisje. Ontdek ik jouw leuke sleutelhuisje. Dank je voor het diagram. Jouw huisje ziet er echt leuk uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk ideetje alweer Valerie! Heel mooi gehaakt! En prachtig gefotografeerd!
    Fijn weekend!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die is heel mooi geworden en mag dan ook zeker geworden aan een leuke bos.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi sleutelhuisje, hoe kom je toch steeds op zulke leuke ideeën....
    Wens je een fijne week toe en een lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een grappig 'sleutelhuisje'.
    Lief klein projectje voor tussendoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een 'huiselijke' sleutelhanger, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk als sleutelhanger van je huissleutel! dit moet ik even pinnen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie sleutelhanger eens wat anders dan de sleutelhangers die ik tot nu toe gezien heb groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...