.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

maandag 14 mei 2018

♥ WEGGEVERTJE ♥

- AFGELOPEN -
Even een moment voor een groot compliment:
bedankt voor jullie lieve reacties en bezoekjes,
volgens mij verdient dit een:

♥ WEGGEVERTJE ♥


Van het haakgaren Amy geef ik 6 bolletjes weg :
Baby Pink - White - Sea Green - Sand - Baby Blue - Light Grey
en twee handgemaakte verrassingen in mijn romantische stijl ...

Vind je het leuk om dit pakketje te winnen?
 Laat een reactie hieronder als je geen FB account hebt
of klik op Facebook Atelier Valerie om deel te nemen.

Good Luck
Valerie

23 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee! Grt. Els Kerkhoff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! Ik heb toevallig afgelopen weekend garen gekocht bij Zeeman maar geen katoen. Ben erg benieuwd en waag graag een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee, zal me even op facebook begeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren, hier wil ik ook graag aan meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mijn kans al gewaagd via Fb, maar wou jou ook bedanken voor je unieke blog en inspiratie! Sommige blogs hebben een heel eigen stijl, iets 'typisch', en dat heb jij en dat vind ik heel leuk. Doe nog maar heel lang verder zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk 😀
    Ik doe graag mee, zie de laatste tijd zoveel leuke dingen om te maken, wat extra katoen is altijd fijn :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie altijd zulke leuke dingen bij jou, heb er ook verschillende gemaakt,
    dus ja, ik doe graag mee.
    Groetjes,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ahh graag waag ik een kansje!
    groetjes mar broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe ook graag mee. Je hebt een leuke blog en nik kijk er regelmatig op..
    Groetjes, Aria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.....wat een gave weggever.....heel erg leuk!
    Ik waag heel graag een kansje......heb net een kussen gebreid en mijn volgend project is een kussen haken.
    De kleurtjes zijn heel erg mooi.
    Ik kijk zo graag op je blog om ideetjes op te doen en te genieten van al het moois.....complimenten hoor!
    Lieve groetjes en bedankt voor deze kans,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor al jouw fijne berichten, lieve woorden en romantische creaties en patronen. Het is altijd een feestje op jouw blog en met dit zachte cadeau helemaal. Ik waag een kansje om samen met een gehandicapte vriendin iets moois te maken.

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk!!
    Ik kom altijd graag op jouw blog.
    Je schrijft zo gezellig en je hebt vaak ontzettende leuke dingen om te laten zien.
    En wat zo leuk Is......de patroontjes (Of linkje) erbij.
    Ik waag graag een gokje voor dit TE leuke pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom geregeld op je blog kijken omdat je altijd van die mooie dingen maakt, met een sfeer die me aanspreekt. Kom ik nu je "weggevertje tegen, nou, laat dat tje maar weg. Wat een geweldig mooi cadeau is dit!
    FB heb ik niet, maar ik doe hier graag mee.
    Lieve groet van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil wel een kansje wagen. Want dit garen haakt super en het zijn mooie kleuren. Het is hier helaas niet meer te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk!
    Ik doe ook graag mee!
    Nog nooit met dit garen gehaakt dus ik ben heel benieuwd hoe het haakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bij mijn wekelijkse bezoekje aan je atelier kwam ik deze oproep tegen.
    Ik doe veel leuke haakinspiratie op.
    Groetjes, Coosje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk weggevertje, ik doe graag mee om deze mooie zachte kleurtjes te winnen! Fijne avond! Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke gift, lijkt me fijn garen om mee te haken, dus doe ik ook mee.
    Ben nog met vlindertjes bezig voor het goede doel.
    groetjes,Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik weet niet of ik ook nog kan deel nemen maar ik doe graag mee ik haak er dan mutsen van voor het goede doel fighting cancer

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik denk dat ik te laat ben... Ik loop erg achter met blogs lezen&reageren..
    Maar wat een leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...