.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

maandag 22 mei 2017

Tutorial Flip Flops

Gezellig met hippe flip flops of teenslippers uit de voeten,
ze passen perfect bij een zomers kleedje, rok of jeans.


Er werd me gevraagd of ik ook een patroon had en ja
je kan van wal steken met onderstaand haakdiagram
of een uitgetikte versie bij het tabblad Haak Patronen.
Zwarte teenslippers koop je bv bij de Zeeman en Action.


Dus nu vlug een spurtje naar de winkel om flip flops,
want de komende dagen wordt het heerlijk z☀mers!

Welkom voor ideetjes op mijn FB pagina Atelier Valerie

Fijne maandag en start van de week ...

Lieve & Creatieve Groetjes 💓


12 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf zeg! Ik ga snel een paar halen en die aan een vriendin geven die wel kan haken! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief Valerie, hier zullen mijn schoondochters helemaal vrolijk van worden!
    Ik ga een spurtje maken!!! en buiten haken, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig idee heel mooi ga het ook eens proberen grpetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk dat je het Wou delen, ik stuur ze allemaal door naar je blogje!
    Groetjes Sofie en nogmaals dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja die zijn erg leuk. Veel mooier dan die saaie zwarte slippers.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik blijf ze echt super leuk vinden, ik denk dat ik ze nog wel ga haken dit seizoen.
    Bedankt voor het patroon, ik laat je weten als ik ze gehaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om nu zelf ook zulke mooie slippers te kunnen maken. Dank je wel. Zoals je zegt: nu op een holletje naar de winkel.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn leuk. Dank je wel voor het delen van het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je slippers zijn echte eyecatchers Valerie. Ik ben net terug van vakantie in Mallorca en daar werden dit soort slippers verkocht én gehaakte tasjes én gehaakte bikini's én gehaakte jurken én...je kan voorlopig nog even vooruit..LOL
    Ik heb ook nog gesmuld van je mooie hart met transferprint...schíttérend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap, zo kan je bij elk zomers setje een flipflop maken!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijke kleur heb je gebruikt! Leuk blog, ik blijf je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...