.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 20 oktober 2017

Teddy Beertje Maxim

Een kraamcadeautje bedenken is altijd wel leuk.


Bij een baby hoort wel een kleine en lieve teddy beer.


Beertje Maxim haakte ik met het patroon van bij Amigurumi To Go.


Ik gebruikte grijze stone washed wol en een haakpen nr 5.


Een schattige toets met de geborduurde letter op het kleine hartje.

Morgen begint het weekend ... geniet ervan!
Bedankt om het op visite komen en de lieve reacties
Altijd welkom op mijn FB Atelier Valerie 
Lieve & Creatieve Groetjes


18 opmerkingen:

  1. Een beertje hoort echt bij een baby. Het is een schatje en heel leuk met het hartje erbij.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kraamcadeautje. Leuk dat de voorletter op het hartje staat.

    Lieve groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik smelt hiervan,wat weer een schattig kraamkadootje Valerie!
    Alvast en fijn weekend!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij zit wel lekker in de kraamcadeautjes zeg. Ook dit is weer een lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie beer! Dat is een prachtig cadeautje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief beertje heel leuk kraam cadeau groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, echt superlief met het hartje!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje!!!!
    Ik vind alleen patroon lezen in het Engels zo lastig, dat beperkt mij wel, in het haken van veel leuke patroontjes, maar gelukkig is er nog genoeg leuks over.
    Misschien kan ik het mezelf toch eens aanleren, Engels patroon vertalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super lief beertje is het geworden. Met die dikke naalden ging het haken natuurlijk snel!
    Is ook zo leuk om te doen!

    Fijne week.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een dotje en zeker een heel lief en mooi gemaakt kraamcadeau Valerie. Dat hartje met letter maakt het meteen heel persoonlijk...top :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...