.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 7 november 2019

Knusse Herfsttinten

Leuke kleurtjes uitzoeken, combineren
en zonder al te veel nadenken haken, super!


benodigdheden
restjes wol
haakpen 4 mm
kussen/hoes 40 x 40


patroon

Je haakt één grote granny, waarna je de zijkanten
aan de achterkant als een enveloppe aan elkaar haakt.


De achterkant is ook te gebruiken als voorkant. 
Een lekker en zacht kussen in gezellige herfsttinten.


Een warm cadeau voor een lieve vriendin & collega.

Welkom op mijn FB pagina Atelier Valerie
Begin de dag met een lach ... fijne donderdag!

Lieve & Creatieve Groetjes


6 opmerkingen:

  1. Oh wauw dat is een gezellige hoes geworden Valérie. Mooie kleuren heb je gebruikt, er gaat warmte en gezelligheid vanuit. Je vriendin zal er vast blij mee zijn. Dank je voor het patroon én het idee ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Dat is weer eens heel anders dan gewoon een rechte granny.
    Fijn om zoiets te haken en ook te krijgen.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooi kussen. Erg mooie kleuren. Je vriendin is er vast heel blij mee.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kussen en wat een goed idee om de punten weer als achterkant te gebruiken.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk is die, ik heb hem ooit ook gehaakt en vind het nog steeds mooi. Ik zit me nu te bekenden waar ik dat kussen gelaten heb... O., nee sinds de verhuizing ben ik alles kwijt.. Nou ja die komt vast weer boven water.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...