.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 24 mei 2016

Hemelse Engeltjes

Gezellig rondstruinen op een rommelmarkt is voor mij genieten en
als ik dan voor een niemendalletje deze engeltjes scoor is het feest.


Hemelse engeltjes geven mijn brocante interieur een romantische toets.


Rond het glazen theelichtje haakte ik creatief nog een jasje van vasten,
lossen haken en sluiten met 1 HV en vasten haken tot de gewenste hoogte.


Het geluk vind je soms in een klein hoekje.

Geniet van een fijne dinsdag ...

Lieve & Creatieve Groetjes


17 opmerkingen:

  1. Dat is een heel erg mooie aanwinst, gezellig plaatje met het kaarsje aan denk ik. Heerlijk genieten :)
    Heel fijne dinsdag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hemelse aanwinst👼
    Leuk dat kleine gehaakte randje, dat geeft wel wat extra's.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een lieve en mooie aankoop Valerie. Leuk dat je er meteen een persoonlijk toets bij aanbrengt...genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief, romantisch. Prachtige aanwinst. Wat weet jij dingen altijd mooi te combineren.

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo romantisch die lieve engeltjes, ik heb een engeltje als kaarsje,het staat zo gezellig.
    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi sfeervol zo bij elkaar prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, wat kun je dan genieten hè? Veel leuker kopen dan iets nieuws in de winkel. Dat is geen kunst.
    Mooi tafereeltje zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie engeltjes heb je gevonden..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dan te bedenken dat ik precies zo'n beeldje ooit naar de kringloopwinkel heb gebracht! Ik gebruikte het vroeger als kerstversiering, maar had er geen plaatsje meer voor en was er een beetje op uitgekeken. Nu ik jouw versie zie met het gehaakte hoesje, heb ik er een beetje spijt van :-)
    Leuk gedaan! En jouw foto's zijn ook altijd weer zo speciaal!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for sharing at my link party today. Lovely post.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Valerie..♥
    Wat lief♥ en romantisch♥ die engeltjes♥ altijd mooi♥..en vooral een sfeervolle foto♥ met het gehaakte randje om het theelichtje♥..Liefs♥ en fijne week verder Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd leuk om iets te scoren op een rommelmarkt of kringloop en wat zijn het prachtige engeltjes!
    Mooi randje heb je gemaakt om het theelichtje.
    Fijn weekend en een lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie engeltjes en mooi randje voor het theelichtje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...