.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 10 mei 2016

Happy Mother's Day

Voor de liefste Moeders haakte ik in opdracht vrolijke waxinelichtjes.


Het patroon haak je bij de blog Geniet van ieder moment.


In mijn romantische swing gebruikte ik kleine plakpareltjes.


Nog even het glazen potje aan de onderkant gepersonaliseerd.


En met een lief Moederdag labeltje krijgt het cadeautje dat extraatje meer.


Geef toe een waxinelichtje in de zomer of winter is toch altijd sfeer!

Fijne dinsdag ...

Lieve & Creatieve Groetjes



19 opmerkingen:

  1. wat schattig zo mooi met de pareltjes erop groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De plakpareltjes geven het juist iets extra's. En jij bent ook gelijk goed te herkennen. Een goede reclame.
    Als het buiten donker wordt, zal het zeker gezellig staan op tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal met je eens. Deze prachtige sfeerlichtjes doen het het hele jaar goed. Die parels maken de sfeerlichtjes extra speciaal. Mooi cadeau.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi lief cadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal jouw stijl!Ze zal blij geweest zijn. Mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je weet het altijd zo mooi te maken Valerie met de puntjes op de i!
    En daar bedoel ik het kaartje en de sticker op de onderkant van het potje.
    Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk die gehaakte waxinelichtjes.
    De plak pareltjes doen het lichtje helemaal opfleuren.
    Liefs,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat onwijs mooi gehaakt...vooral met dat tussenstuk en die plakparels, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie waxinelichtjes! Lieve kleurtjes en mooi met die pareltjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig cadeau, dat verovert ieder moederhart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb jij toch een prachtige eigen stijl, Valérie! Die stickers op de onderkant van de pot vind ik een vondst! Heel mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi cadeau voor die lieve moeders. Natuurkleuren passen wel in elk interieur en de mooie plakpareltjes maken het helemaal af Valerie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love Your vintage style and colors. So delicate.
    I invite you to share at my link up. Have a Nice day

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi gemaakt en die leuke pareltjes geven net wat extra's. En dan nog zo'n lief kaartje erbij. Prachtig.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi bij jou kunnen wij ook altijd terecht om mooie ideetjes groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Knap, ik haakte ze ook al meermaals maar dacht nog nooit aan plakparels, goed idee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. thank you for sharing in my link up, a New party is now open

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een kunstwerkjes Valerie. zo mooi.Ik snap alleen niet wat ik moet doen in toer 14.ik heb eerst 7 boogjes gehaakt en dan 5 hv tot ik in het midden van die 10 lossen ben en dan snap ik er niks meer van wat doe ik toch verkeerd???lees ik iets niet goed???Helpppp

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...