.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 21 september 2017

Granny Sloffen

Het begon met 12 gehaakte oma's vierkantjes of granny squares.


Ik haakte naar het klassieke vierkantje volgens onderstaand diagram.


Na gepuzzel werden de vierkantjes aan elkaar gehaakt tot slippers.


Met een speelse toets zette ik er zelf gemaakte pompons op.


Op druilige herfstdagen heb ik alvast een paar warme voetjes.

Het weekend is al in zicht ... Fijne donderdag ...

Lieve & Creatieve Groetjes


13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sloffen! Heel mooie kleuren ook. Alvast een fijn weekend Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve slofjes, heerlijk nu het 's avonds weer frisser wordt. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Jij zult geen last hebben van koude voeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en ook heel herkenbaar. Mijn moeder breide altijd zulk model sloffen voor als ze uit bad kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, misschien heb ik wel enkele granny's over van de dekens, het lijkt me heerlijk warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee zeg om dat met grannny's te doen.
    ziet er ook nog eens leuk uit.
    en lekkere warme voeten,
    liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan Valerie en wat een mooie lieve kleurtjes zo bij elkaar.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kleuren! En dan die toef, maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...