.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 24 februari 2015

Romantische Bladwijzer

Bedankt voor de warme beterschapswensen,
de energie is terug om lekker creatief te zijn ...

Een lieve vriendin van mij is een echte boekenwurm,
dus maakte ik voor haar een bladwijzer met hartjes.


Een hartje haak je volgens dit patroon:

Gebruikte steken en afkortingen :
losse = L
halve vaste = HV
stokje = ST
dubbel stokje = DST

  • een magische cirkel haken
  • in de cirkel 3 L - 5 ST - 1 DST - 5 ST - 3 L en 1 HV haken
  • de cirkel strak aantrekken en daar is het hartje

De basis van de bladwijzer is een houten verfroerstokje,
waar een lief ecru kantje strak werd op aangebracht.

Gezellig in de brocante sfeer ...

Fijne dinsdag ...

Lieve & Creatieve Groetjes

26 opmerkingen:

  1. Vorig blogje even gemist vanwege verjaardag. Knap maar snel weer op kun je ons nog meer moois laten zien. Wat een ontzettend leuk idee deze boekenlegger en bedankt voor de uitleg. Gaat op mijn to-do lijstje naast de cal 2015. Leuk om er naast te doen.
    Gefeliciteerd met je kadootjes, het hartje is superschattig.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige boekenlegger Valerie.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke boekenlegger, leuk idee Valerie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een PRACHTIGE boekenlegger....ik spaar boekenleggers en dan bekijk je het weer anders....SUPER gedaan!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie boekenlegger. Zonde om tussen een boek te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie boekenlegger en een lief gebaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar zal ze vast blij mee zijn.. Hij is ook erg mooi. Fijn datje weer wat bent opgeknapt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, je boekenlegger!
    En je hebt mijn favoriete kleuren gebruikt!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi klusje tijdens het beter worden; een prachtig toepasselijk cadeautje voor je vriendin!
    Liefs en een fijne avond! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer zin om creatief te zijn. Een teken dat je opknapt!
    Een schitterende boekenlegger in mooie warme tinten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke boekenlegger, schattig met al die hartjes.
    lieve groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig gaat het weer wat beter met je Valerie!
    Je bladwijzer is zo'n leuk kadootje zeker voor een
    boekenwurm! En het hartje, ga ik ook even haken van de week!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk!!!!
    Ik ben een boek aan het lezen en als ik het uit heb wil mijn vriendin het graag lezen.
    Ik ga haar, als verrassing dit kadootjes erbij geven.
    Dank je voor het lenen!!
    Oh, en fijn dat je weer beter bent!
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie bladwijzer en fijn dat je energie terug is zodat je weer allemaal leuke dingen kunt maken!!
    Lieve groet Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige boekenlegger!!! Ik ga hem zeker onthouden. Ik lees ook graag, had er niet zoveel tijd voor, maar maak er nu weer tijd voor. Was laatst mijn boekenleggers kwijt. Ik had altijd een hele verzameling, maar ik vond er maar twee terug. Uit nood gebruik ik wel eens een theezakje.

    Fijne dag vandaag! Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt weer heel knap gemaakt, een prachtig ontwerpje! Ook ik lees graag, maar de e-reader verdrijft het boek helaas.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat fijn dat je weer bent opgeknapt erg mooi deze boeken legger groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief cadeau! Daar zal je vriendin vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooie bladwijzer met dat kantje super groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je je weer beter voelt. De bladwijzer vind ik erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk idee weer Valerie en zo mooi uitgevoerd. Een erg lief cadeautje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief cadeautje. En bedankt voor het patroontje. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige bladwijzer ,hartelijk bedankt voor het patroontje .
    Heel fijn dat je weer bent opgeknapt .
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...