.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 27 juni 2017

Mrs Jellyfish

Een kwal woont diep in de zee en is best een eng zeewezen,
Mrs Jellyfish is een lieverd samen met een klein zeesterretje.


Het patroon lees je bovenaan bij het tabblad Haak Patronen
en het kleine zeesterretje haakte ik op volgende wijze:

Gebruikte steken en afkortingen :
losse = L
halve vaste = HV
stokje = ST
dubbel stokje = DST
  • maak een magische cirkel en haak 5 V - 1 HV (5)
  • in iedere steek 2 V (10)
  • haak 4 L - vanaf tweede losse 1 HV - 1 ST - 1 DST - 1 steek tussen - 1 HV
  • herhaal bovenstaande nog 4X en hecht af

Een leuk toegevoegd accent met het gefronst randje van organza.


Ik wens je nog een heel fijne dinsdag namiddag ...

Lieve & Creatieve Groetjes

14 opmerkingen:

  1. Wat een lief kwalletje! Niks griezeligs aan! Ook een fijne dinsdag verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd. Al die tentakels geven haar een lieve uitstraling. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfs van een kwal weet je nog iets liefs te maken en zelfs een brocant uiterlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou niet van kwallen, maar deze is wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. brrr kwallen als kind was ik er heel bang van.
    kan nu weer reactie plaatsten soms lukt dat niet bij jou!
    fijne dag maar dan zonder een kwallenbeet...ha ha Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Normaal heb ik het niet zo op kwallen maar deze is echt cute.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben terug in blogland heel mooi kwalletje
    Groetjes
    Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een schatje, echte kwallen vind ik helemaal niks, hoewel sommige erg mooi zijn maar dit is een dotje Valerie. Dat zeesterretje op haar hoofd en dat tulen randje...heel lief gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schattig exemplaar. Niks engs aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij ons strandje zijn ook kwallen, maar ze zijn wit en prikken niet, op een enkele met rode draden aan de tengels na.
    Toch zie ik veel liever het schattige kwalletje van jouw! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt een lief meisjeskwalletje <3
    Deze bijt niet ;-) Leuk met dat kanten randje, goed idee van jou!
    Groetjes, Sigrid x
    (En dankjewel voor je reactie op mijn blog!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een schattige kwalletje te leuk om niet te maken.dus zodra ik tijd heb zal ik hem maken mijnjnschoonzusje zal hem zeker ook prachtig vinden die is echt een haakster.Heel hartelijk dank gr. Alda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...