.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

woensdag 18 april 2018

Wild West

Wild West cactussen staan gezellig gehaakt in de woonkamer
en deze kamerplantjes hebben helemaal geen verzorging nodig.


De potjes zijn gerecycleerd van lege conservenblikjes met een nieuw papieren jasjes.


De cactusjes haak je bij Wolplein, de Cactusvijg is een ontwerp van mezelf.
Klik op de foto om het patroon op ware grootte te lezen of te bewaren.


Warme temperaturen of koude, cactussen de vier seizoenen door.

Geniet van het stralend zonnetje ... Fijne Woensdag!

Lieve & Creatieve Groetjes



16 opmerkingen:

  1. Wat onwijs leuk! Ik vind ze super, echt een vrolijke touch in je woonkamer Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de haakwereld zal jij vast heel veel inspiratie opdoen en wat weer een
    gezellige cactus rij zal het zijn in je kamer! Ook je gepimpte potjes zien er keigaaf uit! Je post hiervoor heb ik ook nog even aandachtig bekeken, zo schattig dat mini jurkje in het lijstje, ook maar weer eens aan de haak op mooie zomer avonden als het te warm wordt binnen voor kaarten maken!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze allerliefst zo met 4 op rij in die lieve potjes. Echt een mooie en lieve blikvanger Valérie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh, wat zijn die LEUK!!!
    Die zou ik ook graag eens willen haken, maar de dagen zouden wel dubbel zoveel uren moeten hebben als ik alles wil doen wat ik op mijn todo lijstje heb.
    Liefs,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Me encantan!muchas grácias por la explicación.
    Besoss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig mooi weer ik vind het zo knap van je al die leuke voorbeelen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk stel zo bij elkaar. En die mooie blikjes maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk!!!! Nu nog een reuzegroot exemplaar voor op het terras en we zitten helemaal in het wilde Westen, want de zon doet ook mee vandaag :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weet je wat is zo mooi vind.....
    Cactussen zijn stoere plantjes, maar door jou super lieve romantische potje erbij is het een heel lief geheel geworden.
    Wat een leuke "plantjes"!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Valerie,

    Dat is een hele tijd geleden. Maar ik ben weer helemaal terug in Blogland. Ik ga je weer volgen hoor! Mijn berichtjes zijn weer te lezen op mijn nieuwe blog.https://vintagefarmnorway.blogspot.no/. Mijn oude blog is er nog wel maar ik kan er niet meer mee werken.
    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk en die blijven de hele zomer goed mooie potjes ook weer.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love this! The cactus look amazing, and the pots are so cute! Pinned for inspiration. I don't have much of a green thumb, as I usually forget about the plants, but this is something I can get on board with.

    I recently started a new link up on my EyeLoveKnots blog, and would love if you came to link up! This month, my cohost, Helena, is sponsoring the giveaway of two skeins of Cotton Fair Yarn.

    Alexandra of EyeLoveKnots
    Super Crafty Sunday Link Up #4: http://eyeloveknots.blogspot.com/2018/04/super-crafty-sunday-link-up-4-cotton.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Valerie, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne en gezellige dag :)
    Leuk dat je ook in de top 4 bij Annemarie staat, ik heb ook die eer :)
    Je laatste post kan ik niet openen, ik krijg de eendjes te zien als laatste post.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt Anita voor je lieve wensen ...
    Ja ik weet het ... heb de post verwijderd ... FB frustratie ...
    Ik ben de beheerrechten kwijt van mijn FB pagina Atelier Valerie ...
    Gebruikte de pagina enkel voor commercieel doel, maar is gekoppeld nu aan een bedrijfspagina ... Heel vreemd ...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...