.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

maandag 23 januari 2017

Eeuwenoude Woorden

De hartverwarmende ♥brievenbus swap♥ ligt al weer een tijdje achter mij,
jammer genoeg gebeurt het dat er daadwerkelijk niets teruggestuurd wordt.

Patricia verstuurde een mooie swap, meerdere mails bleven onbeantwoord,
terwijl ik op andere sociale media toch een teken van leven vaststelde.
Sorry dit vind ik zo sneu en uit respect voor elkaar absoluut niet kunnen!!!!

M'n hart sprak en ik verraste Patricia graag met een warm en lief gebaar,
haar interieur is landelijk met een toets van zeegroen, aqua, grijs en wit.


Eeuwenoude woorden van belang in onze gemeenschap,
borduurde ik gezellig en plaatste het in een houten lijstje.


Een gehaakt hartje werd opgevuld met lavendelzaadjes,
in gezelschap van een zinken labeltje met een oude print.


I send some faith, hope and love to someone who is happy ...

Fijne maandag en start van de week ...

Lieve groetjes Valerie



23 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig gebaar Valerie, weer zo mooi om te krijgen...
    Dit zal Patricia zeker waarderen...
    En ja, het respect is bij sommige ver zoek!!
    Lieve groetjes, Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je, dit is ook o.a. de rede dat ik niet meer mee doe aan swaps! Het idee is super leuk, maar vaak wordt je teleurgesteld! ;(!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit super van je, het bevestigt het beeld wat ik van je heb.
    Met zoveel liefde gemaakt en opgestuurd! Je bent een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer genoeg heb je zulke mensen overal. Maar jij hebt het helemaal goed gemaakt door iets heel moois te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Valerie, wat jammer dat het zo ging voor Patricia, dat is dus NIET de bedoeling van zo een leuke swap, gelukkig ken ik die ervaring niet!!!
    Maar wat lief van jou om dit zo op te lossen, dat zal ze heeeeeel erg waarderen, ik vind het jammer dat dit, als ik dit zo lees, vaker voorkomt, waarom toch?
    Hopelijk houdt het jou niet tegen om ooit weer zo een leuke swap te organiseren?
    Fijne week toegewenst, en creatieve groetjes, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief van je omdat te maken voor haar!
    ja jammer is dat...dat je teleurgesteld word in mensen!
    Een goede start voor van dat week..een hartverwarmend gebaar!
    lieve groeten Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk! Echt een heel mooi gebaar.
    Ik hoop dat Patricia toch blijft meedoen aan SWAP's ondanks de slechte ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh lief van je. Ik had ook al aangeboden om iets te maken want vond het zo sneu voor haar. Het is inderdaad respectloos om niet iets te sturen maar wel te willen ontvangen..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer dat er mensen zijn die dit kunnen wel krijgen en niets terug geven gelukkig heb jij het zo op kunnen lossen maar dat is niet de bedoeling heel lief van je groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat erg dat dit gebeurt en wat lief en attent van je om het zo op te lossen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling van een SWAP en ik vind jouw inzending voor haar heel mooi en lief samengesteld...chapeau Valérie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat rot dat dit gebeurt zeg! Ik vind het heel leuk en lief dat jij nu wat opgestuurd hebt Liefs Sabine

      Verwijderen
  11. Gebeurt zoiets naars ook in ons gezellige blogland? Dat had ik nooit kunnen bedenken...
    Reuze lief van jou om zelf iets te maken voor Patricia. Het zijn stuk voor stuk mooie vertalingen naar het vertrouwen houden in elkaar.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och wat sneu dat Patricia niets terug kreeg.... maar zo lief van je dat jij voor haar zulke mooie dingen gemaakt hebt!
    Wat zal ze daar blij mee zijn!
    Lieve groet Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief dat jij toch wat voor haar gemaakt hebt. Ze zal er heel blij mee zijn, zo mooi en stijlvol gemaakt weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat jij haar nog hebt verrast. Ik zag dat het in goede aarde was gevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg he dat zulke mensen meedoen... Maar je hebt dat mooi en lief opgelost.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een liefdevol cadeau en wat ben jij een mooi mens. Patricia voelt vast dat jij dit met een warm hart voor haar hebt gemaakt. Mooie oplossing.

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent een kanjer Valerie en verdien een warme douche!!! Wat lief dat jij voor Patricia in de Swap bent geklommen!!! Zo heeft ze een lief kadootje van jou ontvangen en zal ze koesteren! Heel jammer als dit gebeurd,maar je hebt haar vast happy gemaakt!!!! liefs van Gerie
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had het al gezien bij Patricia, zo mooi! Een heel lief gebaar van je!
    Maar zo ken ik je al langer, via je blog: het hart op de goede plaats!
    Jammer dat jij moet goedmaken wat een ander nalaat...maar op deze manier toch van iets negatiefs iets positiefs gemaakt.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat je dat doet! Zo erg dat mensen het nalaten iets terug te sturen, of nog maar iets te laten weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Valerie, ontzettend lief van je om me te verrassen met je prachtig gemaakte kadootjes. Ze hebben stuk voor stuk een mooi plaatsje in mijn interieur gekregen. Gelukkig zijn er ook een heleboel mensen die het hart wel op de goede plek hebben zitten, getuige de mooie swaps die voorbij zijn gekomen.
    Lieve groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief gebaar en wat een mooie swap heb je ervan gemaakt! Ik vind je mooie brocante werkjes elke keer weer een verrassing.
    Groetjes, Marjjke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi! Deze leuke spulletjes zullen haar dag goed gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...