.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 26 januari 2017

Welkom Voorjaar

De winter is nog altijd in het land en de lente nog zo veraf,
maar toch wou ik al even dat voorjaarsgevoel vastpakken
en in een brocante schaal plantte ik ontluikende hyacintenbollen.


Tussendoor ben ik een klein haakwerkje begonnen in het rond
en ra ra ra ... wat het wordt, zie je weldra op mijn blog,
maar wie goed is in raadseltjes mag altijd een gokje wagen.

Foei ... ik heb zelf het raadseltje opgelost door te klungelen met concept berichten
en ja hoor Corrie sloeg als eerste de nagel op de kop: het wordt een lief gebakje.


Dit porseleinen oude kopje is ééntje van de vele kopjes,
dat dagelijks wordt gebruikt bij het gezellig tafelen.

Ook al is het koud geniet van deze donderdag ...

Lieve & Creatieve Groetjes



18 opmerkingen:

  1. Wat leuk... lente in huis... Ben dol op hyacinten en al die andere mooie bolbloemen... helaas ben ik allergisch voor de heerlijke geur...

    Daarom des te leuker om ze hier en daar op de verschillende blogs te zien verschijnen...

    Ben erg benieuwd naar je haakwerkje.... lief kleurtje...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit weer mooi gepresenteerd leuk zo de lente binnen te halen ik denk dat je haakwerkje met het mooe kopje te maken heeft groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal het straks heerlijk ruiken bij je.
    Om dan maar in de sfeer van kopjes te bkijven, gok ik erop dat je een gebakje gaat haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk wat voorjaarsgevoel in huis en het ziet er zo gezellig uit!
    Gisteren kreeg ik van mijn buurvrouw een potje met narcissen, zo leuk.
    Ik ben benieuwd wat je gaat haken, misschien onderzetters....daar ben ik wel mee bezig hihi
    Lieve groet Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om de lente in huis te halen, terwijl het buiten nog duidelijk winter is. Het ziet er op de foto gezellig uit. Ik bn benieuwd wat je gaat haken, want tje, rondjes kunnen tot zoveel moois leiden.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is in ieder geval het raadsel opgelost Valerie hihi t.z.t zullen we het lekkere taartje wel zien! Heel mooi je brocante pot met hyacinten....geen water geven hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja de winter mag verdwijnen! Heerlijk om de lente al te ruiken....
    En kijk uit naar het leuke, en ( lekkere ) gebakje...
    Fijne donderdag!
    Groetjes, Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je blog straalt al warmte uit met een flinke vleug lente.
    Benieuwd hoe je haakwerkje gaat worden, vast weer erg mooi.
    Liefs,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, die lentebollen!
    En een gehaakt gebakje, altijd leuk om te haken en om naar te kijken.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi die hyacinten in zo'n brocante schaal.
    Gehaakte gebakjes, die wil ik ook nog weer eens gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ha, zag ik daar alweer een blogje. Bij jou gaan de dagen wel heel hard. Maar leuk dat ik het goed geraden had. Ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n bakje voorjaar is ook komende week goed op z'n plek: het is dan misschien niet koud meer, maar het wordt wel herfstachtig....
    Mooi haakweer dus: ik ben benieuwd naar het gebakje *Ü*
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb een soortgelijk oud serviesje ( zoals jouw kopje )! Prachtig hé :-)
    En die schaal met hyacinten is superleuk, ik kijk ook al uit naar de lente hoor!
    Gelukkig hebben ze op het weerbericht gezegd dat het nu even gedaan is met de vrieskou.
    Fijn weekend alvast,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk om het voorjaar al een beetje in huis te halen! Blauwe druifjes doen het ook altijd goed in een grote brocante schaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig, voorjaarsbolletjes. En ze komen prachtig uit in je brocante schaal, heel stijlvol! Ik zag je andere bericht ook al. Leuk, ik ben benieuwd!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Staat zo gezellig, die voorjaarsbolletjes in huis.
    Ik ga dat komende week ook eens gauw doen.
    Ben benieuwd naar je gebakje, mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk zo het voorjaar in huis halen,
    en wat een mooie schaal!
    Ben ben naar je schattige cupcake..

    Fijn weekend,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook hier staan al hyancinten heerlijk te geuren!! Benieuwd naar je haakwerk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...