.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 14 september 2012

A Christmas Angel

Een kerstengel met een lang kleedje of een korte versie.


Benodigdheden:
 - fijn haakgaren
 - haaknaald 1,5 mm

Patroon Veritas

Klik op de afbeeldingen voor een groter formaat 




Haakwerk stijven met suikerwater
  1. Je neemt een half kopje heet water.
  2. en daar los je een half kopje suiker in op.
  3. Je doopt je haakwerk in dit suikerwater.
  4. en laat ze om een voorbeeld-vorm drogen (bovenkant wijnfles)
  5. Na twee dagen kan je het stijf geworden haakwerk gebruiken.

Een warm welkom ook op Facebook pagina Atelier Valerie 

Lieve & Creatieve Groetjes

19 opmerkingen:

  1. wat prachtig ♥♥ echt een plaatje om naarte kijken
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ik drukte bij dinah op jou link toen zag ik een prachtige roos, maar ik kon daar niet reageren dus bij deze...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan zo. Hijis heel mooi geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat schitterend en zo fijntjes,bedankt voor de werkwijze!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is toch iedere keer weer verbazend wat je allemaal met een simpele haaknaald kan maken. Een gouden uitvinding. Ook je engeltje is weer zo schattig.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig engeltje! heerlijk om zo bezig te zijn met dit herfstachtige weer!

    fijn weekend,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met dit weer kun je zo heerlijk een begin maken aan de
    kerstspullen...gezellig.
    Wat een mooie engel en de tip van suikerwater ga ik onthouden hoor.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil eigenlijk nog niet denken aan de kerst maar jouw engeltje is zooo super leuk, Valerie! Ik vind het echt jammer dat ik niet kan haken!
    Fijn weekend en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schattig dat engeltje , valerie!
    Ik kan helaas niet haken, marja wel dus die ga ik maar es aan het haken zetten. :-)
    Echt heel leuk idee

    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gemaakt een boom vol met kerst allen wit, ook mooi! Geniet van het weekend , liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw dat ziet er best ingewikkeld uit! maar ik hou wel van een uitdaging dus ik ga het zeker een keer proberen ook zo'n leuke engel te haken.

    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kerstengeltje! Ik herinner me ineens dat ik er ook nog een aantal heb liggen! Tijd om ze tevoorschijn te halen!
    En weer erg bedankt voor je patroontje!!

    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt heel mooi dat engeltje. Ik ga het patroontje sowieso bewaren en dan ga ik het ook eens proberen.lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo! Oh wat een leuke blog heb je! Zulke mooie foto's en alles mooi verzorgd. Je maakt heel leuke dingen ook! Ik zou liever mmoie dingen willen schrijven, maar dan heb ik al 3x het woord mooi gebruikt. Maar alles is ook zo mooi Haha! Veel plezier nog, groetjes, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo, bedankt voor je patroon van het engeltje. Ik denk dat ik m binnenkort ook ga maken, ik vind m echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je hartelijk voor dit patroon ben er erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo valerie,
    wat een mooi patroontje, ik wil er morgen mee beginnen, maar het kroontje haak je achteraf los begrijp ik, hoe zet ik dat dan vast?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kroontje naai je vast op het hoofdje ... veel haak plezier xxx

      Verwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...