.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 2 oktober 2018

Patroon Slow

Zo lief de hartverwarmende reacties op 'Slow'.
Een herfst patroon recht uit mijn hart ... 
Klik op de foto voor een groter formaat ...



AFWERKING :
Alle deeltjes worden afzonderlijk gehaakt en opgevuld.
In de pompoen kan een geluidje: een rammeltje of piepertje.
Bij het afhechten van de pompoen een lange draad laten
om zes keer strak door te halen rond de pompoen.
De hals van het schildpadje wordt niet opgevuld.
Alle delen vast naaien, oogjes & neusje borduren.
Veel succes met het haken van de lieverd!

Vanaf heden haak ik de winterse toer op.
Altijd welkom op mijn FB Atelier Valerie.

Een fijne dinsdag iedereen ...

Lieve & Creatieve Groetjes



14 opmerkingen:

  1. Lief dat je het patroon van de schattige schildpad geeft.
    Blijft het pompoentje los?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Dankjewel voor het delen van het patroon.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook echt een heel schattig beestje...
    En wat een mooie kleuren heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel, ga er gelijk aan beginnen en zal het resultaat op mijn blog laten zien. Zoals eerder gezegd maak ik het in herfstkleuren.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je het patroon met ons wilt delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief om het patroon te delen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Slow Schildpad is echt schattig. Lief dat je het patroon hebt uitgeschreven. Dank je wel. Ik ga hem snel haken.

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje! Dankjewel voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijn dat je het patroon uitgetikt hebt.. ik ben er gelijk al aan bezig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n originele schildpad ga ik echt binnenkort haken.
    Dankjewel voor het patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och wat leuk! Dank je wel voor dat schitterende patroontje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief schildpadje, bedankt voor het patroon. Ik ga hem maken voor mijn toekomstig kleinkind, die zal hem vast net zo schattig gaan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...