.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 28 september 2018

Schildpad Slow

Wanneer het buiten guur is, kan het leuk zijn je binnen te verstoppen.
Op de bank onder een warme fleece samen met draad en de haakpen.


Met een herfstige toets kwam Slow de schildpad uit m'n haakpen.
Lief met het pompoentje, die zelfs geluid maakt als je erop duwt.


Slow is gemaakt met enkele restjes zachte Royal en Soft wol.
Bij interesse van de knuffel, tik ik heel graag het patroon uit.
Mijn eigen patroon staat ondertussen te haken, klik op de link.


Een lieve knuffel voor de baby of gewoon als herfstdecoratie.
Welkom op FB Atelier Valerie met nu een leuke WIN ACTIE.

Nog een paar uurtjes en het is weekend ... Fijne Vrijdag!

Lieve & Creatieve Groetjes



15 opmerkingen:

  1. Wat superleuk!!!! Je zou me heel blij maken met het patroontje. Ik maak het dan in herfstkleuren.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vind ik hem leuk. Die zou ik ook nog wel eens willen maken.
    Ik was het pompoenen haken zat maar nu ik deze zie, wil ik er nog wel weer aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat mooi weer ik geniet hier van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje als je het patroon wil delen nog graag vind hem prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leukerdje!!!! ik ga alvast aan jouw paddenstoelenmeisje beginnen en wacht op deze pompoenschildpad.. want doe schrijf jij vast wel voor ons uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo snoezig!! Ik heb een zwak voor schildpadjes maar er nog nooit één gehaakt... Deze heeft ook nog eens mooie kleurtjes en ik vind het echt origineel met het pompoentje als schild!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige schildpad. Leuk idee om de pompoen als huisje te gebruiken. Ik hoop dat je het patroon uitschrijft. Het lijkt me leuk om hem te haken voor een kleintje dat in de herfst (in oktober) in onze familie wordt geboren.

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh heel graag! Ben helemaal weg van jouw patroontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enige en originele schildpad.
    Ik popel al om er eentje (of meer) van te kunnen maken.

    Hartelijke groetjes, Joke sk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr leuk...…...die zou ik wel willen maken.

    Groetjes HIlda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, weer zo'n lieverd! In superleuke kleuren 😉.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...