.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 7 september 2018

Bloeiende Herfst

Heerlijk het najaar is aan het beginnen, je voelt de wind in het bos,
binnenkort dwarrelende verkleurde blaadjes, mooie paddenstoelen.


Een seizoen met charmes vergezeld van een lief herfst meisje Hazel,
van enkele restjes Royal Zeeman wol en een haakpen van 2.5 mm.
Hazel is gehaakt uit 7 deeltjes en bij interesse tik ik het patroon uit.
Je kan het lezen of opslaan bij het tabblad Haak Patronen of klik hier.


Eerst even genieten van een nazomertje en straks de herfstdecoratie.
Uiteraard ook altijd welkom op mijn FB pagina Atelier Valerie.

Het weekend is nu heel dichtbij ... Fijne Vrijdag!

Lieve & Creatieve Groetjes



23 opmerkingen:

  1. Oh, wat een schatje.
    Het patroon lijkt mij heel erg leuk, maar ik zal de komende tijd weinig tijd hebben om te haken, met onze pup in huis, dus laat dat uittikken wat mij betreft maar even zitten.
    Trouwens, er zijn zoveel ontzettende leuke en lieve patroontjes te vinden hier op jouw blog, dus als ik me ga vervelen.....
    Jij ook een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, so cute! An amazing pattern, very suitable for this late summer that already smells like autumn. Have a good entry into the new season, dear! 💕🍃🌸🍃

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje, echt in Valérie-stijl weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel lief herfst stoeltje Valerie, maar graag eerst nog een beetje
    na-zomeren en dan dan maar de herfst haha alvast een mooi zonnig weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leukerd en wat een leuke naam: Hazel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De sierpompoenen en sierkalebassen zijn geoogst en daar past zo'gave paddenstoel wel heel goed bij.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en wat knap gemaakt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd! Ik ben wel benieuwd naar het patroon.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een cutie, die paddenstoel! Mooi gehaakt Valerie ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje. Echt heel lief, ik word helemaal een beetje blij als ik haar zo zie. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Door de ziekte van mijn echtgenoot hij had kanker en zijn overlijden in juni ben ik een hele tijd niet op je blog geweest.
    De paddenstoel is super mooi zoals al je werken .
    Fijn week-end
    Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi, zo vrolijk ook. Zou’m graag willen haken, heb zeker interesse in het patroon.
    Dank je wel voor het laten zien!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje is Hazel! En weer zo prachtig gemaakt, een toppertje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze paddenstoel heeft het wel heel erg naar haar zin. Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zéker interesse .... Ik vind het een superpatroontje.... :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje, ik kijk uit naar het patroontje. Zal leuk staan op de speelherfsttafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een plaatje Valerie. Heel lief patroontje en mooie zachte kleurtjes. Van mij mag de herfst echt beginnen, ik snak echt naar wat koeler weer. Ben al breipatroontjes aan het zoeken voor een leuke trui ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. tis weer een echt atelier valerie paddenstoeltje geworden.. door de kleurtjes denk ik.. ik vind haar heel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief paddestoeltje, is weer zo'n origineel object. Mooie zachte herfstkleurenn...
    Heel leuk....
    Groetjes Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, wat een schatje! Zo lief.
    Ik geniet altijd van de herfst. De kleuren, de geur en zeker de paddenstoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke herfstpatronen deel je! Ik kwam nu via Ineke bij je, was wel eens vaker langs geweest natuurlijk. Vandaag ben ik officieel volger geworden :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...