.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

maandag 11 februari 2019

Make-up Pouch

Gedaan met zoeken in mijn handtas naar:
een eyeliner, lipgloss en mascara. 
Met restjes haakte ik een leuk make-up tasje.


Benodigdheden
restjes wol
haakpen 3 mm

Patroon Make-up Pouch
Klik op de afbeelding voor een groter formaat.


Een eenvoudig patroon zelfs voor beginners.
Welkom op mijn FB pagina Atelier Valerie
Fijne start van de week en maandag.

Lieve & Creatieve Groetjes


10 opmerkingen:

  1. Hey Valerie,
    Wat een schattig make up tasje. Super leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk weer!!
    N het garen herken ik, van de kruikenzak, die hier vewlvildig gebruikt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker handig en zo'n mooi kleurtje, dat zie je meteen in je tas.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is lekker handig heel mooi bedankt voor het patroontje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel handig, dat je daar niet eerder op gekomen bent hihi.
    Mooi projectje voor restantjes, die heb je vast genoeg liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een buitengewoon goed idee, ik ben ook altijd van alles aan het zoeken in mijn 'rommeltas'!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is handig Valérie, ook bij het op vakantie gaan, dan neem ik altijd zo min mogelijk mee van mijn spulletjes. Lief dat randje erlangs en inderdaad leuk om wat restmateriaal te verwerken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi en practisch tasje! Bedankt voor het patroontje. Een heerlijk klein projectje, daar houd ik op het moment wel van ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...