.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

woensdag 6 januari 2021

Couronne Royal

Een gehaakte kroon past gezellig in een brocante interieur.


benodigdheden
DMC Cebelia nr 20
haakpen 1,25 mm
Hard Tex (verstevigen)

Eigen fantasie, dus zonder patroon,
maar heb wel een gelijkaardig patroon gevonden.



Ook nog mijn warme wensen voor 2021
RUST om van het kleine te genieten
LICHT & ZON om je te laten stralen
KRACHT om iedere tegenslag te overwinnen
LIEFDE & VRIENDSCHAP om je hart te verwarmen
HUMOR om wat somber is te kleuren
TIJD voor ontspanning en te dromen

Lieve & Creatieve Groetjes

7 opmerkingen:

  1. Voor jou ook nog de bedte wensen, dat 2021 maar een mooi jaar mag worden.
    Mooi kroontje haakte je, weer een echte Valerie-stijl-creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook nog de beste wensen voor 2021!
    Wat heb je dit weer mooi gehaakt! En zo netjes verstevigd. Dat lukt mij nooit zo goed, mag ik op les bij je? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Lisa 😄 ik moet toegeven dat het verstevigen gelukt is,
      maar er blijft na het droogproces precies een laagje plastic op hangen.
      De kroon heb ik op een glazen wijnfles gespannen voor de perfectie.

      Verwijderen
    2. Zit dat plastic dan dat je gebruikt in dat spul waarmee je hem verstevigd? Het lijkt veel strakker dan de verstevigers die ik heb geprobeerd in het verleden. Slim die wijnfles.

      Verwijderen
    3. Ja Hard Tex transparant van Action is een watervaste kant-en-klare textielverharder die gebruikt kan worden als een lijm, vernis of als basis voor (structuur)verf. Gebruiksaanwijzing: Gebruik een kwast, doordrenk de textiel en breng daarna in model. Laat goed drogen. Nog natte vlekken en materialen schoonmaken met water en zeep. Succes!!!

      Verwijderen
  3. Voor jou ook de beste wensen Valérie en wat heb je een mooi kroontje gehaakt. Inderdaad een mooie toets in een brocante interieur maar ook leuk op een meisjeskamer denk ik. Heel lief.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kroontje. Dat brengt mij weer op een idee.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...