.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 11 juni 2019

Sleepy Owl

Een geboorte is zo alledaags, maar keer op keer toch een wonder.
Het is een klein feest als een geboortekaartje in de brievenbus valt.


Sleepy Owl kwam uit de haakpen gerold met bijhorend patroon.
Even aangepast naar mijn swing met enkele restjes zachte wol
en in het uiltje zijn hoofdje stak ik een plat rond rammeltje.


Keurig ingepakt en afgewerkt met een geschilderd chipboard lettertje.


Een lief en schattig kraamcadeautje voor de mama en baby Nevel.
Altijd welkom op mijn FB pagina Atelier Valerie voor ideetjes.

Lieve & Creatieve Groetjes


12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi uiltje Valerie, ik ben altijd verbaasd dat je weer iets nieuws maakt wat zo leuk en schattig is, een prachtig cadeau!♥
    Zit er een rammeltje in?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor Loes een plat rammeltje en bedankt voor je lieve reactie ♥

      Verwijderen
  2. Hey Valerie,
    Wat een schattig kraamcadeautje. Dat vinden mensen vaak super leuk. Heb ik ooit een keer gedaan voor mijn nieuwe leraar op het MBO. Jaren later, na het overlijden van mijn broertje, kreeg ik zelfs van hem een kaart. Zo bijzonder en dat laat maar weer zien dat mensen dat soort kleine dingetjes echt onthouden. Zelfs 5 jaar later.
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een origineel idee om een gave rammelaar te haken Valerie.
    Sleepy owl is een schatje om te zien! De naam is wel even wennen??!
    Fijne dag verder....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve rammelaar en ook weer zo mooi ingepakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een liefje die "sleepy owl" en zo mooi verpakt is het een schattig kraamcadeautje Valérie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt weet zo'n lief kadootje van jouw hand!!
    Schattig gemaakt en mooi ingepakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kraamcadeautje.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer super leuk gedaan! Lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief cadeautje!groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...