.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 21 juni 2019

Bedankt Juf & Meester

Tof om het einde van het schooljaar af te sluiten
met een cadeautje voor de allerliefste juf of meester.


Handig om het volgend schooljaar te gebruiken als papierklem.

benodigdheden
restjes katoen
haakpen 2,5 mm
fiberfill
wiebeloogjes
houten wasknijper
warm lijmpistool

of
Engelstalig patroon (klik)

De bedankt labeltjes om te printen.



Elk visje zwemt zijn of haar eigen weg verder in het water!
Welkom voor ideetjes op mijn FB pagina Atelier Valerie.
Fijne vrijdag en geniet morgen en zondag van de zon.

Lieve & Creatieve Groetjes


7 opmerkingen:

  1. wat een leuk klein haakwerkje. Dankjewel voor de link naar het patroontje. Echt iets voor aankomend weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Valerie, wat heb je weer gezellige haaksels gemaakt! je poppy vind ik ook heel gaaf op jeans staan en de visjes zijn hartsikke leuke handmade bedankjes voor de juf en meester! Volgende week woon ik buiten hoor en zal weinig op het blog te vinden zijn...geniet ook maar van de tropical week...extra ijsje...jammie!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bedankje voor juf of meester. Zo geef je een stukje waardering voor een jaar goed onderwijs en zorg.

    Groetjes en fijne weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een lief visje. Leuk afscheidscadeautje inderdaad maar zowiezo een leuk haakprojectje voor buiten. Dank je voor het delen Valérie. Je poppie hieronder vind ik ook top. Lekker feestelijk zo'n royale bloem. Ik zit nu buiten te borduren en afwisselend haken aan mijn Granny sprei. Nog zo'n 500 blokjes te gaan..LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief presentje voor meester of juf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En nog leuker als het zelf gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke visjes. Mooi cadeautje.
    Ik ga het patroontje eens even bekijken. Bedankt!
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...