.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 28 februari 2013

Gewonnen Brocante Spulletjes

Zondagnamiddag gingen mijn haartjes wel even recht op staan toen ik las dat
ik de fantastische give-away had gewonnen bij Nicole van de gezellige blog
Krek Wak Wou en van een verrassing gesproken gisteren stond er een bruine
vierkante doos bij de deur en ik wist meteen van waar die kwam.

Nicole had de brocante spulletjes stuk voor stuk mooi ingepakt met papier en
folie, het was een feest om alles voorzichtig uit te pakken.


Een leuk mandje kwam te voorschijn gevuld met prachtige hebbedingetjes ...


Een theepotje van Regout, kleine glazen apothekers potjes, een oude vintage kaart,
een aardewerk sauslepel, een theelichtglaasje met geurkaarsje, twee metalen vormpjes,
maas wolkaartjes en een koektrommel gevuld met mega veel theelichtjes waar ik
urenlang gezelligheid zal van hebben.


Leuk om weten is dat Nicole en haar man samen een kaarsenfabriek runnen,
maar wanneer je even in haar blog duikt lees je dit allemaal wel zelf.


Dit zijn de originele foto's van Nicole haar blog, omdat ik ze zelf zo mooi vond
en het zelf niet beter in beeld kon brengen heb ik ze eventjes geleend.

De spulletjes krijgen een gezellig plaatsje, want ze zijn te uniek ... bedankt Nicole!

Vergeet niet dat ik ook een leuke anniversary give-away lopen heb,
voor meer info klik op de button rechts bovenaan.

Nog een fijne dag,
liefs Valerie ♥

34 opmerkingen:

  1. Ik had het inderdaad al gezien, gaaf zeg. En natuurlijk van harte gefeliciteerd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW, daar ben je vast en zeker blij mee! Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van! Je hebt het dubbel en dwars verdiend!

    De koekjestrommel is prachtig <3 Zo één staat ook bij mijn mams op het kastje in de voorkamer.

    Maak er een mooie dag van, Valerie!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief, Valerie! Ik vind het echt geweldig dat je er zo blij mee bent! Ik hoop trouwens dat alles heel is aangekomen...vergat ik helemaal te vragen via de mail.
    Heel veel plezier ermee; het is je harte gegund!
    Veel liefs weer van Nicole xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat een prachtige spullen allemaal zeg, dit is echt genieten
    En je hebt hier prachtige foto`s geplaatst!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi Valerie, dat theepotje, oooooooh zo schattig! Wat een heerlijke verwennerij van Nicole!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o die koektrommel had mijn oma ook...helaas is dat na haar overlijden allemaal weg gegaan.
    zou het ook wel gaaf vinden om weer zo'n koektrommel te hebben.
    je heb mooi spulletjes gekregen..veel plezier ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh super zeg!
    En wat een onwijs gave spulletjes!
    Geweldig theepotje zeg! En van Regout nog wel!!!
    Heel veel plezier ermee maar dat is aan jou wel besteed :-D
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben jij verwend, wat een mooie spullen heb jij gewonnen zeg! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd meis!! Ik vind het heel leuk voor jou!
    Mooie spullen kreeg je, ja Nicole weet wel waar ons hart sneller van gaat kloppen!!

    Geniet er maar lekker van, per slot van rekening win je niet iedere dag zoiets! Je dag kan in ieder geval niet meer stuk, denk ik zo!!

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent heerlijk verwend! Geniet ervan :)
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, ik had het al gelezen dat je de winnaar was!
    Prachtig hoor! Geniet er maar lekker van!!
    Je verdiend het!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tjongejonge ! Nee, daar word je niet blij van ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gezellige spulletjes allemaal, echt leuk dat je hebt gewonnen!!!
    Fijne dag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat prachtig allemaal,geloof meteen dat dat genieten was met het uitpakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie spulletjes heb je gekregen!
    Bofkont :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke verrassing gefeliciteerd er mee het is je gegund groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi valerie! I'm started a interntionel snailmail activity in my blog. This activity only for blogger of blogspot. Are you want to join? If you want join, ıt' here;

    http://delikitap.blogspot.com/2013/02/postcard-kardesligi-etkinligi.html

    Love from İstanbul in Turkey!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo Jij boft maar met die mooie spulletjes. Veel plezier er van.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte proficiat Nathalie! Wat een mooie dingetjes allemaal en inderdaad heel mooi in beeld gebracht. Genieten wij ook een beetje mee ;-)
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met al die mooie spulletjes
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik las het op haar blog, leuk hoor. Je boft maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk voor jou! En die trommel die ken ik. Wij hadden voeger thuis ook z een, geinig hoor. Alleen deze trommel ziet er nog erg mooi uit. Veel plezier er mee!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wowwwww feliessss ermee
    wat een pracht pakket heb je gewonnen zeg
    tis op de goede plaats terecht gekomen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw zeg dat is nog eens een fantastisch pakket...geweldig zeg zoveel mooie spulletjes, die zijn bij jou zeker wel op zijn plaats!! Geniet ervan meis!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk pakket. Maar die kaartjes met garen stelen de show, die vind ik echt helemaal geweldig. Geniet van al het moois.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel mooi pakket, je boft met deze mooie spullen.
    geniet er lekker van!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een prachtig pakket, kan me voorstellen dat je hier heel blij mee bent!!

    Lieve groet,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig zeg, helemaal mijn stijl.
    Ik heb dezelfde theepot en dan ook nog een rose en een blauwe en een gele..... Hahaha
    Elke theepot van Regout die ik zie, neem ik mee.
    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie spulletjes, wat een verwennerij, leuk zeg.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja deze give-away was echt geweldig! Bofkont ben je! Geniet et lekker van!!
    Liefs Micki

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd wat een PRACHTIGE theepot, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...