.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 8 februari 2013

A Valentine Heart and Rose

Valentijnsdag staat volgende week voor de deur en ik zie zoveel mooie ♥Friendship♥
hartjes passeren, dat ik ook de ♥kriebels te pakken kreeg en ik aan de haak geslagen
ben om een teder, lief hartje en een bijpassend romantisch roosje te maken.


Ze zijn toch zo leuk om doen die hartjes, ze geven me een goed gevoel.
Home is where the heart is ...


In één van mijn eerste blog berichten plaatste ik een romantisch gehaakt hartje.
Bijna een jaar later is dit één van mijn best bekeken berichten. Vind ik wel leuk.

De haakwijze is nog steeds dezelfde, alleen is de verhouding qua steken nu groter.

Ik val dus van de ene verrassing in de andere, want van Pascale kreeg ik deze
schitterend gehaakte tafelloper en een doosje naar magnolia geurende kaarsen.


De prachtige tafelloper heeft Pascale eigenhandig gehaakt en op haar blog
Gemaakt Enzo kan je hem in zijn volledige ornaat bewonderen.


Ik ben hier ontzettend blij mee omdat gehaakte kleedjes echt wel mijn ding zijn.
De tafelloper komt op mijn dressoir te liggen, bedankt voor de lieve attentie, Pascale!

Geniet van het weekend met terug een winters tintje!

Lieve groetjes,
Valerie ♥

26 opmerkingen:

  1. Je hart is prachtig, Valerie! En helemaal in deze kleuren en met het roosje. Wat kun je ook schitterende fotograferen. De tafelloper vind ik ook mooi. Fijne dag. Liefs Talitha ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Home is idd .were the heart is. Een prachtig♡ hartje ♥ .fijn weekend en een winterse groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het worden 100 dagen met een winters tintje. Momenteel vallen hier dikke sneeuwvokken, al blijven ze niet echt liggen. Eerder een blubberboel.
    Prachtig hartje en roosje! Ooit postte ik een tutorial voor gelijkaardige roosjes maar toen heb ik er zelf eigenlijk geen meer gehaakt. Moest ik maar eens doen. Voor het ogenblik ben ik tussen de bedrijven door kleine hartjes voor een hartjesslinger aan het haken van restjes wol die ik liggen heb. Altijd wat om handen op die manier, 'vervelen' is een woord dat ik niet ken en ik denk dat het bij jou net zo is ;-)
    Groetjes en fijn weekend,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat hartje is idd prachtig!! Vooral in deze kleur...komt natuurlijk ook omdat het bijna Valentijn is.

    Ik zal eens even bij het patroon kijken.

    Ik wens je een heel mooi weekend.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk hoor het is een schat die pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, die hartjes!!! Je komt ze op het moment overal tegen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gemaakt Valerie!
    Echt iets voor valentijn!
    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een PRACHTIG hartje heb je gehaakt, helemaal mijn kleurtjes en echt een Valentijns hartje. wens je alvast een fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi hart heb je gemaakt, lief met dat roosje erbij. Jij bent goed verwend met die mooie loper, die zal vast mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een liefs hartje!
    Helemaal mijn smaak!!
    En wat heb je een mooi lopertje gekregen!
    Ik wens je een fijn weekend!

    liefs,Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig hart en de stijl ziet er zo landelijk uit!
    Daar hou ik van, mooi gedaan.
    Fijn weekend, groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaa...harten blijven gewoon mooi, deze is ook weer prachtig en wat heb je een supermooie loper gekregen...jee wat een werk zal dat geweest zijn zeg!! Geniet ervan! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig dat kleedje. En hartjes zijn ook mijn favoriet. Gek genoeg maak ik ze alleen voor anderen, zal ook eens voor mezelf iets maken, goed idee van je!!!

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hartjes zijn lovely,ha,ha...ik kijk nog steeds hoopvol uit wanneer mijn swap zal arriveren,maar dat komt vast goed,ja Pascale heeft een erg leuk kleedje voor je gehaakt,ze vroeg mij naar jou adres,wij hebben n.l samen ons 'haakclubje'opgezet over 2 weekjes is het weer een dinsdag lekker haken/freubelen,maar vooral ook veel klessebessen met Pascal en nog 5 andere vrouwen,'t clubje is weer 'gegroeid'ha,ha...we doen om en om bij een ervan thuis en onze mannen?!?!?Die vluchten gewoon die avond.....ha,ha,die willen niet te midden in zo'n kippenhok zitten de hele avond!

    groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel leuk dit hartje ik ga het ook eens proberen en wat een mooie loper heb je gekregen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hartjes en prachtige kleuren, hou ik van , die combie,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig hartje. Ze maken een eenvoudig cadeautje meteen speciaal. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatjes zeg, ik hou ervan, lieve kleuren..i am melting.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hou van hartjes, zo leuk....echt genieten.
    je mooie tafellopertje is ook al zo leuk!!!

    Fijn winters weekend,

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jammer dat er geen facebook vind ik leuk knop op zit.. Anders had ik hem aangeklikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi hart! Vooral zo met dat roosje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben even gaan kijken naar de werkbeschrijving, want ik wil ook zo'n hartje!!

    Veel liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief hartje heb je gemaakt, Valerie! Prachtige kleur!
    Fijne zondag!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben blij dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken (het kleed) !! Ik vind dit ontzettend leuk werk om te doen; echt waar. Maar helaas is het niet mijn ding voor thuis.... Je was ook zo actief met het opzetten van de de kerst-swap en de friendship-swap ! En bij die laatste viel je zelf buiten de boot....dus dat kón écht niet !!!
    En ja; je hebt er weer hele romantische hartjes bij !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...