.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 21 februari 2013

Easter Decoration

Van nu af aan begin ik te verlangen naar het voorjaar, de natuur die ontwaakt
uit haar lange winterslaap, maar het voorjaar is nog ver te zoeken.

De lente gaat normaal gepaard met het maken van leuke paas decoratie.
Vorig jaar heb ik vrolijk gekleurde jasjes gehaakt rond een kippenei.

Nu wou ik wel eens werken met natuurlijke kleuren en bij het mooie blog In Haken
zag ik hoe eenvoudig een half netje om een ei zo sierlijk en prachtig kan zijn.


Je haakt er zo een dozijn bij elkaar en legt ze samen leuk in een mandje.


Het is fijn dat er weer enkele dames bij gekomen zijn. Welkom!!!

Ondertussen ben ik druk bezig met het maken van mijn first anniversary
give-away en ik ben bijna klaar ... dit wordt spannend!

Liefs,
Valerie ♥

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Ik zie ze al op mijn tafel staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig! Hier begint net het zonnetje door te komen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer heel leuk uit Valerie en ook heb je er weer zo'n mooie sfeerfoto van gemaakt.
    Hier schijnt het zonnetje...nog evebn en dan wordt het echt voorjaar!
    Nog een fijne dag!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier wil het nog niet lukken met het voorjaarsgevoel, ik heb er zon voor nodig en op dit moment dwarrelt er weer sneeuw naar beneden.
    Maar...........leuke afspraken in mijn agenda dragen wél bij aan het voorjaarsgevoel, ik word er blij van, wij hebben een dagje om bij te babbelen op 9maart :)))))
    Ik kijk er al naar uit,
    liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is nog even wachten op de lente, leuk ideetje voor Pasen.
    Nog een fijne dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee, ziet er mooi uit. Nu de temperatuur nog buiten wat hoger en dan komt het voorjaar gevoel wel weer. Het zonnetje is er al. En met die mooie foto's van jouw krijg je er al helemaal zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er prachtig uit deze gehaakte netjes, en je weet het altijd zo mooi aan te kleden.
    Het is altijd een genot om bij je langs te komen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie, chique eitjes :)
    Ik kan ook niet wachten tot de lente begint, de eerste blauwe druifjes komen al op in de tuin!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit tres chique zeg.
    I love it.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi ideetje voor Pasen!
    En spannend... op welke plannetjes ben je nog aan het broeden voor je 1ste jaartje?
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee zeg, en nu de petit fours af zijn is er weer tijd om aan iets anders te beginnen. Net zo'n leuk klein werkje tussendoor. Bedankt voor het ideetje en mooie foto's heb je gemaakt. Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dit zijn nu echte valerie's♥♥
    ik ben er helemaal dol van zo mooi

    enne heb je een nieuwe header../..of is ikke in de war hihi anders is ie mooi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een jasje voor je eitjes...leuk is dat, vorig jaar heb ik het ook gedaan en het
    is zo eenvoudig dat je er snel een stel bij elkaar hebt gehaakt.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat leuk ik ben ook helemaal in de ban van het haken dit vindt ik ook een heel mooi idee ga het mischien ook wel maken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer zo'n mooi, fijn haakwerkje.
    De eieren zien er gelijk heel feestelijk uit!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dat weer mooi gefotografeerd! Fijn haakwerkje. Leuk!
    Fijne avond.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er zoals altijd weer geweldig uit.
    Ik heb ook een patroon voor om een ei gehaakt, maar ga 'm dan stijven.
    Het is bij mij alleen een struisvogel ei geworden, hahahaha, maar ziet er wel super stoer uit.
    Je zal 'm eerdaags wel tegenkomen bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel sfeervol die eitjes.
    Vorig jaar heb ik ook vanales gemaakt. Maar nu lukt het maar niet. Waarschijnlijk omdat het zo koud blijft. Ik zit nog altijd met een winter gevoel...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zalig die foto's, ze zijn prachtig, het bekijken van jouw foto's brengt een mens naar een gevoel van rust!!Een heel fijn en gezellig weekendje gewenst!liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk om "mijn" eitjes voorbij zien te komen in je sfeervolle foto's, ECHT MOOI!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk zo'n kleedje voor de eitjes!!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi Valerie!
    Ook ik ben klaar met de winter. Laat het voorjaar maar komen.

    Lieve groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Op de een of andere manier lukt het niet mijn mailtjes naar je sturen,dus doe het dan maar even zo.
    Je kunt je adresgegevens sturen naar dit mailadres.
    natasjakoffeman@ziggo.nl
    Gr., Natasja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb ze ook gezien.. Echt wel heel mooi zijn ze :)
    Liefzz lianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...