.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 26 februari 2013

Lekkere Cake Pops

Na de klassieke cupcake is cake op een stokje of cake pops de nieuwste
trend in de bakwereld en bovendien is het leuk om te maken.

Mijn zoon Baptiste wordt vandaag 12 jaar en je kent het die gasten doen
dan graag een kleine traktatie mee naar school en het werden cake pops.



Misschien de werkwijze kort samengevat. Een eenvoudige cake baken in de oven
en laten afkoelen. Ondertussen een crème au beurre maken. De cake verkruimelen
en mengelen met de crème au beurre. Tenslotte bolletjes of andere figuurtjes rollen
met de hand en de cake pops dompelen in een lekker aardbeiensausje en versieren
met gekleurde suiker bolletjes.


Jammer dat jullie niet kunnen proeven, maar ze zijn zo lekker.
Een krokant laagje met een zachte lekkere cake die smelt in de mond!

De ♥Friendship♥ Swap is weeral voorbij en het heeft me echt veel plezier
gedaan om te zien dat er zoveel moois is gemaakt voor elkaar.
Ik bedank iedereen voor de fantastische bijdrage aan deze swap!

Wie ik ook dubbel en dik bedank zijn de dames die me zomaar zelf
een lieve en prachtige vriendschap attentie toestuurden.

Ik ben jullie niet vergeten ...

Lieve groetjes,
Valerie ♥

32 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke cakepops zijn dat geworden. Dat valt vast in de smaak in de klas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte ! En die cakepops zien er super uit, lekker zoet hihi!
    De Friendshipswap was superleuk om aan mee te doen, je hebt het perfect georganiseerd!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. feliessssssssssssssssssssssssssssss met je zoon, nou met deze traktatie gaat dat helemaal goed komen zeg!!!!!!

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon!!! En wat een mooie pops!!! Ik weet dat ze heel lekker zijn en bij het zien van de foto's krijg ik spontaan trek!!! Een fijne verjaardag nog!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Valerie,
    Van harte met je zoon! Alweer 12, tjee dat wordt al een hele vent. En die lollies, wat een goed en leuk idee!

    Dank je nog voor het bedankje van de swap, vond het heel leuk om mee te doen.
    Een fijne en vrolijke dag gewenst!

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je zoon! Super leuk gemaakt die lollies! Leuk om op te trakteren :)
    Gezellige dag!
    Lieve groet, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmmm ziet er erg lekker uit en Gefeliciteerd met je zoon.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er kruipt best wat tijd in het maken van deze cakepops hé?! Vorig jaar maakte ik die ook eens. De kids vonden ze ook superlekker en daarvoor doen we het toch hé ;-) Ze zien er in elk geval prachtig en lekker uit! Enne ja, proficiat aan de jarige Baptiste!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke zoet post hier bij jouw, mooi!
    Gefeliciteerd met je zoon hoor xxx
    Tot zaterdag, er staat nu '2maart' op mijn voorhoofd ;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mjammm...het water loopt me in de mond van je Cake Pops!! Gefeliciteerd met je zoon!!
    Jij natuurlijk bedankt voor het organiseren van de Swap, het was super leuk om mee te doen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliess met je zoon zijn geboortedag!
    Ow wat ziet er dit allemaal zalig uit zeg, ik vergat bijna dat ik tegen een laptop aan zit te kijken ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh, die zien er echt heeeel lekker uit!! :D
    Gefeliciteerd met je zoon en een fijne dag!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat vind ik nou inderdaad erg jammer dat ik ze niet even kan proeven.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er heeeerlijk uit!
    Proficiat met je zoon!
    En een hele fijne dag gewenst!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je zoon!
    Mooie traktatie kan hij presenteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met je zoon!!
    Wat een heerlijk traktaties heb je gemaakt!
    Ik wens jullie een hele fijne dag verder!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met je zoon. Het ziet er inderdaad heel lekker uit, daar zullen ze wel lekker van smullen op school. Leuk om een eigen gemaakte traktatie te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat ziet dit er lekker uit leuk om trakteren gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zullen de kinderen blij zijn met deze traktatie, ziet er heel lekker uit.
    Gelukkige verjaardag voor je zoon.
    De swap was heel leuk om aan mee te doen, bedankt voor het organiseren.
    Nog een fijne dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je zoon Valerie ..... dat gaat een smakelijk feestje worden met die overheerlijk uitziende cake pops!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk gemaakt, en wat een plezante tractatie! Maak er een fijne dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er lekker en fleurig uit. Met zo'n traktatie kun je aankomen.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk!
    Wat ziet dat er lekker uit. Ik had het hier en daar al op internet gezien.. Maar dit zijn ook prachtige creaties.
    De kindjes zullen lekker smullen!

    Liefzz Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd!!!! en met deze traktatie zit het wel goed...smullen.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi hoor! En ze zien er ook zo lekker uit. Die kinderen zullen er vast van genieten...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hmmmmmm. Dat ziet er lekker uit! Gefeliciteerd nog. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nog gefeliciteerd en wat zien die er lekker en mooi uit.
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  28. o ja leuk he, mijn schoondochters maken er ook nogal eens en ook de cupcakes gaan bijna in grootverpakking voor bij...... hahaha een leuke maar vooral lekkere hobby...
    Nog gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je man(netje) 12 jaar dan worden het al bijna kerels in huis, ik kan het weten als moeder van 3 zoons en vijf dochters, allemaal volwassen hoor!
    als ik nu lolly's maak is het voor de kleinkinders! Maar ziet er heel gezellig uit
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! Wat een geweldig leuke tractatie..ik kan me heel goed voorstellen dat ze zalig zijn..zo zien ze eruit! Misschien ga ik je voorbeeld nog volgen ook !Dank voor het delen.

    Tot mijn grote spijt heb ik je eerdere friendship swap gemist..prachtig initiatief..je hebt vele mensen blij en enthousiast gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Die pops passen helemaal bij de photo challenge van deze week. Ik kan me voorstellen dat ze heerlijk waren. Ik denk dat ze nu wel opperdepop zijn :-)

    fijn weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jammie! Ook lekker makkelijk met marshmallows te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...