.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 12 februari 2013

Especially For You

Rond Valentijn zijn de etalages altijd romantisch omgetoverd met chocolade,
knuffels, bloemen, hartjes ... ik word al blij door er gewoon naar te kijken.
Een gezellige en warme sfeer straalt dit alles uit.

Nu wou ik jullie ook blij maken en daarom heb ik dit hartje gehaakt.

Dit rode hartje is bedoelt voor elk van jullie omdat vriendschap onmisbaar
is en van onschatbare waarde is.


Langs deze weg bedank ik al mijn blogfriends en stille lezeressen voor de altijd toch
lieve en leuke reacties en ik hoop dat dit hartje je mag verwarmen.


Het idee van dit lieve hartje vind je bij het mooie blog In Haken.

Maak er donderdag een gezellige Valentijnsdag van.

Liefs en knuffel,
Valerie ♥

33 opmerkingen:

  1. Wat lief van je! Het is een prachtig hartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Wat lief van je!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww wat lief van je zeg!
    Lieve woorden, en een pracht van een hart heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een warm hart draag jij iedereen toe Valerie,
    dank je wel ik heb hem op mijn site geplaatst met een link naar jou site.
    Fijne Valentijnsdag donderdag, ik ga morgen lekker een trouwjurk uitzoeken met mijn dochter jippie, als dat geen liefde is......liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een Prachtig hartje heb je gehaakt, Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je, Valerie! Ik ben ook altijd weer dankbaar voor alle lieve reacties die ik krijg....doet eens mens goed he!
    Fijne dag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Valerie, bedankt voor je lieve woorden en mooi hartje.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Valerie!

    Bedankt voor het mooie hartje en de mooie woorden.

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve woorden die idd je hart verwarmen. Echt een heel mooi hart. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi, romantisch hartje! En lieve woorden :)

    Fijne Valentijn! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je lieve woorden!
    Happy Valentine!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi valerie wat lief van je hiermee maak je mijn dag helemaal goed groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk blog berichtje om te lezen. Jij donderdag ook een fijne dag toegewenst.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank voor je lieve hart, ik sluit hert in mijn hart, fijne dag verder
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief!
    hartelijke groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig hart meis en wat onwijs lief van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig hartje!
    Lieve groet terug,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat lief Valerie, prachtig hartje met een mooie gedachte en dezelfde lieve woorden gelden ook voor jou! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lieve valerie

    ja gelukt hoor....heb wateroogjes en kippevel

    wat vreselijk lief van je

    THNXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    lieve groet jenneke

    enne voor ik het vergeet WAT MOOI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi hartje en dank je wel voor je lieve woorden. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Valerie, wat een prachtig hartje en lieve woorden dank je wel :):)
    Voor jou ook een gezellige Valentijnsdag !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat lief van je Valerie,jij ook een fijne valentijnsdag,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ontvangen!!!!!!
    Bedankt hoor, hartstikke lief van je.

    Ik baal echt ontzettend van mijn kadootje.
    Ik wist zeker dat je hem ontvangen zou hebben (zaterdag had al gekunt, maar maandag zeker)
    Nu is de verrassing eraf, ik had hem nooit al op mijn blog moeten zetten.
    Nou ja, je krijgt het vast gauw en ondanks dat je het al gezien hebt op mijn blog, het is met liefde gemaakt en met liefde gegeven.
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bedankt voor de lieve woorden en het mooie vriendschapshartje! Ook voor jou een fijne valetijnsdag gewenst!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Voor jou ook een leuke Valentijnsdag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Valerie..♥
    Prachtig♥ dat mooie♥ gehaakte hartje♥ ik heb er al heel wat gehaakt ze blijven mooi♥!!..;))
    Ik hoop morgen ook een post♥ te hebben op mijn blog loop behoorlijk achter sorry..;(
    Ik stuur je foto's via mailtje van de friendship Swap ..;)
    Heel veel Liefs Morgen en Fijne Valentijnsdag♥..!!
    Knuffe♥ en veel Liefs♥ Gaby..;))♥

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat lief van je, dank je wel. Wat een prachtige hartjes.
    Fijne Valentijnsdag.

    groetjes,
    Lize

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...