.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 19 juli 2019

Sunny Placemat

Superleuk toch een placemat met een vrolijk randje,
in de keuken, een cadeautje, de camping of buiten.


benodigdheden
restjes katoen
haakpen 2,5 mm


Placemat in vrolijke kleurtjes verkrijgbaar bij Action,
prijs per stuk 0,89 centjes en de diameter is 38 cm
en ik moet toegeven het oogt gezellig op de tafel.


Hier wordt het even stiller door de vakantiemodus.
Blijf welkom op mijn FB pagina Atelier Valerie.
Fijne vakantie iedereen en tot binnenkort!

Lieve & Creatieve Groetjes



6 opmerkingen:

  1. Dit is echt heel, héél erg leuk.
    Ik ga morgen even langs Action denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik nog te zeggen.... Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simpel maar heel lief. Fijne vakantie, het wordt mooi weer komende week.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel simpel maar oh zo mooi geworden!!! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zo'n randje zelfgehaakt al niet toe voegt Valérie. Superleuk geworden vind ik, dank je voor de tip en link naar het patroon. Fijne vakantie :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verschil zo'n randje maakt. Staat veel gezelliger.
    Jij ook een fijne vakantie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...