.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 17 januari 2020

Beertje ILVY

Ik ben helemaal verliefd op mijn schattig beertje ILVY.


Benodigdheden:
wol Royal of katoen
haakpen 3,5 mm
veiligheidsogen
valse wimpers
vulling


Kooppatroon van
 Liesje's Hobby (FB klik)
of liesghyselen@gmail.com

Jasje & haarband is eigen fantasie zonder patroon..


Altijd welkom op mijn FB pagina Atelier Valerie
Fijne vrijdag iedereen en bijna weekend!

Lieve & Creatieve Groetjes

9 opmerkingen:

  1. Wat een schatje. Dat Royal garen is heel geschikt voor beestjes. En ze worden gelijk een stukje groter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een moppie Valerie, ik snap dat je in love bent! Fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel schattig. Die wimpertjes geven haar helemaal iets liefs.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ze mooi Ilvy, zo leuk met die wimpers en haarbandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nou juist dat jasje en de haarband vind ik zó super schattig aan dit lieve beetje.
    Mooi die neutrale kleur die je gebruikte voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig beertje Valerie, en zo leuk met het bruine kleine beertje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Logisch dat je verliefd bent Valérie, het is een dotje dit kleine dametje. Mooi gehaakt en allerliefst afgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lief beertje hoor...en door je eigen toevoegingen helemaal een valerie beer geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat je hierop verliefd bent kan ik best geloven, ook ik ben er helemaal weg van!! Ik ben dan ook een grote berenfan en heb een hele collectie hier zitten in een kast.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...