.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 9 januari 2020

Romantisch Knipbeursje

Ken jij de Popcornsteek? Een steek waarmee je bolletjes haakt?
Gemakkelijk en je creëert er een leuk patroon mee in je creatie.


Het leuke idee zag ik voorbijkomen op FB bij Haakinformatie
toevallig nog een knipje liggen en ik stak onmiddellijk van wal.


Het knipbeursje ligt charmant tussen m'n brocante spulletjes.

Het bloggen ontglipt me in tijd met het lezen en posten,
omdat ik momenteel ook meer Facebook gebruik.
hopelijk brengt de toekomst verandering ... sorry.

Ik wens je allen een fijne donderdag!
Welkom op mijn FB Atelier Valerie

Lieve & Creatieve Groetjes


7 opmerkingen:

  1. Wat een lief beursje heb je gehaakt Valérie. De steek ken ik wel maar nog nooit gebruikt. Maar één van mijn voornemens is om dit jaar het handwerken weer wat meer op te pakken dus wie weet. Jij weet me in elk geval weer te inspireren :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi dat beursje Valerie, en de popcornsteek heb ik ook wel eens gedaan.
    Het is een echte 'woleter'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi, romantisch beursje. De structuur door de popcornsteek maakt het echt speciaal. Hopelijk vind je af en toe tijd voor een berichtje op je blog. Ik ben gestopt met Facebook (bevalt uitstekend) en ik volg nu juist meer blogs. Daar bepaalt de blogeigenaar wat je ziet en leest en ik vind blogs vaak inspirerender en positiever dan FB. Ook zijn oude berichten makkelijk terug te vinden op blogs.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ligt het precies goed, tussen je romantische, brocante spulletjes.... wat een lief portemonnee-tje is dit.
    De kleur doet ook "brocante" aan, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

  5. wat heb je dit weer mooi gemaakt. Het is ook mooi garen ervoor. Het is dat ik niet zo'n knipje heb liggen, maar anders.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie knipbeurs. Heb er nog ergens liggen .....
    Maar ik ga eerst al mijn begonnen werkjes afwerken en dan hoop ik ...
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lief kleurtje !!! ik heb de popcornsteek een paar keer gebruikt... o.a. om allerlei gekleurde schaapjes te maken !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...