.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 17 april 2020

Mini Call

Tijdens mijn week paasverlof vond ik het een geweldig idee
om een Mini Crochet Along op mijn FB pagina te organiseren.


benodigdheden
Scheepjes Stone Washed
haakpen 3 mm
vulling
houten ring 7 cm

Patroon in 5 delen (klik)


Een lieve rammel bijtring in de vorm van een leeuw.


Ik vond het super om dit kleine project op touw te zetten,
de ideale manier om sociaal verbonden te blijven met elkaar!

Draag zorg voor jezelf en denk aan elkaar.

Lieve & Creatieve Groetjes



7 opmerkingen:

  1. Wat een lief idee en ook een lief eindproduct.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he wat leuk zeg ik doe niks met fc mmar je bereikt zo wel een grote groep.
    je hebt weer leuke dingen gemaakt.
    en fijn dat je nu in deze tijd lekker kan haken enz.
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh joh, die heb ik gemist.
    Ik heb ook geen "zwangeren" in mijn buurt, maar het is wel een heel lief projectje.
    Wie weet, want ze zeggen dat er een babyboom aankomt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke bijtring... heb er al een paar voorbij zien komen op haakgroepen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keileuk idee Valerie! Helaas heb ik geen ringen in huis :-( maar ik kan het nadien ook nog maken natuurlijk! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Valerie,
    Wat een leukerdje zeg. Echt super schattig.
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...