.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

maandag 3 mei 2021

Doll 'Marche'

 Marche een vrolijke meid uitgedost in lente outfit.
Gehaakt met acryl Royal Zeeman & Saskia Wibra.


Pop Marche was de CAL bij de groep Vive Handwerkclub
Onbeschrijfelijk blij dat ik gastontwerpster mocht zijn.


Vanaf nu kan je het patroon bestellen voor €4.00,
stuur een mailtje naar atelier-valerie@hotmail.com


Het schoudertasje is een ontwerp van sandra_toys_pattern (instagram)
Met toestemming mocht ik het Engelstalig patroon vertalen.


Hopelijk ben je even enthousiast als ik!


Lieve & Creatieve Groetjes

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vrolijk gekleed meisje Valérie. Gefeliciteerd dat je gast ontwerpster mag zijn. Echt iets voor jou. Veel succes en veel plezier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk popje zeg. Echt heel erg schattig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje. En ook helemaal jouw stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga haar ook haken hoor. Alleen zal ik het van katoen doen want daar heb ik nog heel veel van liggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...