.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 13 juli 2012

Compositie van zoetigheid

Alle gehaakte zoetigheid samen op één foto :

Al deze zoetigheden vind je terug op één van mijn vorige posten door
op de link te klikken. Telkens vind je een handige werkbeschrijving
om ook aan de slag te gaan. Het is het ideale weertje om te freubelen.

Je legt ze decoratief op een bordje of schaaltje zoals ik gedaan heb
en je hebt weer iets leuks om mee uit te pakken.

Ben je thuis, op vakantie of heb je vakantie vooruitzichten zoals wij
geniet toch maar van het weekend.

Knusse groeten,
Valerie ♥

8 opmerkingen:

  1. wat een gezelligheid bij jou Valerie, heerlijk op deze druilerige vrijdagmiddag, dat kunnen we wel gebruiken, ik vind je muziek ook heerlijk om naar te luisteren.

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke snoepjes en koekjes!!!
    Nog fijn voor de lijn ook.
    Fijn weekend,
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Valerie, dankjewel voor je enthousiaste reactie :)
    Ik val hier ook met mijn gat in de boter, euh, zoetigheid ;)))
    Wat ziet dit er mooi uit zeg, nu ja, ik ben zowiezo helemaal verslaafd aan gebakjes die je niet kan eten maar haken kan ik helaas niet zo goed. Misschien moet ik het maar eens proberen ;))
    Ik wens jullie een heel fijn weekend en een mooie vakantie toe,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zou ik graag kunnen haken als ik dit zie. Rechte lapjes lukt me wel maar rondjes. Moet toch maar wat beter mijn best gaan doen en weer proberen...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Valerie
    Wat ziet dat er heerlijk uit, wat een mooie compositie.
    Wat ben je maar ijverig, erg mooi.
    Fijn weekend en bedankt voor je berichtje.

    groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via Marguerite haar blog kwam ik bij jou terecht, maar wat maak je leuke dingen! En je blog vind ik er leuk uit zien.
    Ben ook gelijk volger bij je geworden, kan ik zo nu en dan even kijken bij je.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een 'heerlijke' vrolijkheden:P
    en ik ben blij dat jij blij zodat ik en jij samen blij zijn,hihihi.
    Fijn weekend we gaan aftellen voor de vakantie!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuke snoepjes, echt om in te bijten !!

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...