.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 8 maart 2016

Gezellige Sfeermaker

Bij een uitnodiging neem ik graag nog een kleine attentie mee,
het is leuk om iets te geven wat je zelf altijd met passie maakt.


Ik gebruikte een vintage kleurtje van Catania nr 402.


Hoe je dit haakt lees je bij de blog: Geniet van ieder moment.


Dit is een gezellige sfeerbrenger voor binnen of buiten,
mijn vriendin was in de wolken met mijn warme gebaar.

Geniet van iedere dag ...

Lieve & Creatieve Groetjes




24 opmerkingen:

  1. Weer zo mooi gemaakt. Een feestje om dit te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is echt LEUK!!! Ga meteen fruit potjes scoren
    bij mijn schoondochter! Ik ga het eens proberen met dun touw.
    bedankt voor de link naar het patroon Valerie!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lief waxinelichtje!
    Altijd leuk om een klein kadootje te krijgen...en weg te geven.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met deze prachtige zelfgemaakte sfeermaker geef je echt iets persoonlijks. Mooi en liefdevol cadeautje.

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kleine attenties worden groot ontvangen...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je iets meeneemt en het is nog super mooi ook! Leuk blog heb je! Ik ga je volgen. Maar nu ga ik eerst nog even verder rondkijken hier.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te geven en te krijgen! Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief en schattig waxinelichtje!
    Als mijn reumavingertjes het toelaten ga ik deze ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En wanneer kwam je ook alweer bij mij op visite? hihihihi.. Het is erg lief van je dat je z'n leuke attentie mee neemt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, erg leuk om te maken en ook erg leuk om te ontvangen! En een sfeerlichtje komt altijd van pas!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk ,ga hem ook maken ,leuk om weg te geven .
    Dank je wel voor het patroon .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief sfeerlichtje... Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi en ja dat is een hele leuke verassing, prachtige foto ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een mooie kleur gebruikt. Is helemaal in deze zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is jouw wel toevertrouwd om zo iets moois cadeau te geven, wat met passie en liefde gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gemaakt en jij maakt weer iemand blij!
    fijne week!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat ziet het er weer sfeervol uit prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gehaakte potjes blijven altijd leuk!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooie sfeermaker groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeeeeeey Valerie, mooi kleurtje is dat zeg, ik heb het patroontje ook wel eens gehaakt, leuk is ie, nietwaar?
    Een leuk weggevertje, maar....nog leuker om te krijgen, haha.
    Fijne werkweek nog, en alvast een super-lente-weekend toegewenst!
    Lieve groet, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...