.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 18 januari 2019

Foto Gespot

Een foto op een canvasdoek staat echt prachtig,
maar is best prijzig als het gebeurd bij een fotograaf.
Ik heb het zelf geprobeerd en spaarde héél wat euro's uit.


Benodigdheden 
schildersdoek Action
crea podge Action
of mod podge
zwarte verf
sponskwast
foto laserprinter


Tip voor Valentijn maar dan zonder het privacy masker😉.
Bijna weekend en alvast nog een fijne vrijdag.

Lieve & Creatieve Groetjes



9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Echt heel erg mooi gemaakt.
    Fijn weekend alvast.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi geworden Valerie! Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik heb dit ook al eens gedaan met modge podge voor mijn vriendin
    opcanvasdoek, maar nog niet de crea podge van de Action geprobeerd,
    goeie tip Valerie errug leuk geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee en heel goed gelukt.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!!!!!
    Ik heb nog een mooie foto liggen van Lila, die kan mooi op een canvas doek.
    Ik ga het straks meteen proberen, dank je voor de tip.
    (Wat een leuke foto heb jij gebruikt, het stel lijkt mij heel happy!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en wat een prachtidee!
    Grtjs Viviane

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...