.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 4 januari 2019

Wollig Wiegdekentje

Op zoektocht naar een leuk patroon voor een wiegdekentje
kruiste het Call The Midwife patroon onmiddellijk mijn blik.


Mintgroen in de babykamer is leuk en helemaal van nu,
het laat zich gemakkelijk combineren met het kleur grijs.


Het vintage patroon haakte vlotjes met super zachte Zeeman wol.
De afmeting is 75 op 100 cm, dit zijn bijna 6 bollen van 50 gr.


Leuk met een gepersonaliseerde strook rond het wollig dekentje.
Nog een gezond, creatief & liefdevol jaar gewenst aan iedereen.
Altijd welkom op mijn FB pagina Atelier Valerie

Lieve & Creatieve Groetjes



21 opmerkingen:

  1. Hi Valérie, allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het maar een fijn en creatief jaar mag worden. Dank je wel voor alle inspiratie het afgelopen jaar.
    Je babydeken is pràchtig, van kleur, patroon en afwerking. Maar het is ook weer genieten hoe je alles op de foto gezet hebt. De strook rond het dekentje maakt het helemaal àf als cadeautje alleen mis ik een letter bij croCheted (de letter c dus)...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou ook Miranda een gezond en liefdevol nieuw jaar ...
      Ik hoop dat er nu en dan iets creatief uit mijn mouw komt ...
      Oeps was me nog niet opgevallen en toen ik het dekentje cadeau gaf
      werd het papieren label nogal vlug verwijderd dus ... geen erg! Liefs Valerie

      Verwijderen
  2. Heel schattig dit mooie babydekentje.
    En wat heb je het prachtig verpakt!
    lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dekentje en … mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi dekentje lieve kleur ook ik wens je nog een goed en gezond 2019 groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig dekentje. Heel zoet. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jou een gezond, creatief en liefdevol 2019.
    Mooi dekentje, ik vind de kleur ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Lief kleurtje, ook leuk met de strook erom; wel jammer dat die er snel vanaf moest.
    Ook voor jou de beste wensen voor 2019.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag het op Facebook ook al voorbij komen, prachtig vind ik het.
    Hier zal een klein lief baby-tje zeker weten heel lekker warm onder kunnen liggen.
    Mooi gemaakt 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk dat zo'n oud patroontje weer helemaal in is. En dat door een engelse serie.
    Ik vind het schattig geworden zo in één kleur. En dat grijze randje geeft het net wat extra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    Blijft een geweldig patroon, helemaal in deze mooie uitvoering van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een schattig dekentje gemaakt! De kleur en het patroon lenen zich inderdaad prima voor een babydekentje. De wikkel er omheen maakt het een prachtig persoonlijk cadeau.
    Daar wordt een moeder straks heel blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat is inderdaad een prachtig dekentje. Een mooi patroontje en een mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig geworden!!! en een mooie zachte pasteltint ook ! ik heb hem verleden jaar gemaakt in wit, terwijl ik nog een keer naar de serie keek!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi dekentje. Zo lief in deze kleuren!
    Een geweldig leuk cadeau.
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Valerie,
    Nog de beste wensen voor 2019, hopelijk wordt het een gelukkig, gezond en veilig 2019 voor jou en je dierbaren.
    Wat een mooi dekentje. Echt super schattig.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi, echt iets in jouw stijl, niet?!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig dekentje! En zo gezellig ingepakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...