.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 22 januari 2019

Snowboots

Snowboots aan en wandelen tussen dikke sneeuwvlokken.
De sneeuw was voorspeld en dus moest ik wel vlug aan de haak.


Benodigdheden:
haakkatoen
haaknaald 2.5 mm
synthetische vulling

Wel eerst lid worden van de besloten groep.

Haar patroon is ook gratis te downloaden
Jammer van het misbruik en dit ook met mijn ontwerpen,
patronen worden vertaald en watermerken verwijderd!
Respectloos gedrag, maar wat moet je beginnen!!!

Geniet van een gezellige winterse dinsdag,
maar wie de baan op moet wees voorzichtig.

☸ Warme Groetjes ☸



13 opmerkingen:

  1. Oh wat een dotjes. Hier vallen inmiddels dikke vlokken sneeuw :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker laarsjes. Die worden hier vast gewaardeerd.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo cute, echt iets voor de poppen hier en met dit winterse weer.... misschien handig om alvast te maken. Snel wegklikken of ze zagen de oren van mijn kop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo SWEET Valerie hier smelt je toch van! Ook je slotjes uit je post hiervoor zijn enig!!! Ik hoef niet met de auto de baan op, maar ga wel even een ommetje maken door de sneeuw...vind het altijd zo sprookjesachtig!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig, en net op tijd klaar voor de wintersneeuw die met grote vlokken valt...
    Lieve Grtjs, Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukertjes. Echt super schattig. Ik ben benieuwd of er hier in het oosten nog sneeuw gaat vallen. Ik hoop het stiekem van niet want ik moet morgenvroeg om 6 uur eruit om naar mijn werk te gaan. haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. net op tijd klaar voor de sneeuw. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo stoer, en tegelijkertijd ook zo schattig! En wat heb je ze weer leuk gestyld voor de foto...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke boots.
    Ik heb vanmiddag een heerlijke eandeling gemaakt in de sneeuw, was genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een liefjes zijn dit.
    Aaaaah, helemaal hoe je ze hebt neergezet om op de foto te gaan, zo leuk😍.
    Hier een flink laagje sneeuw gisteren avond, we hebben samen met Lila daar goed van genoten, zijn wel een half uur buiten geweest met haar (mag nog niet te lang, omdat ze nog jong is)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn leuk. Jammer van je slechte ervaring met de groep.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We zagen sneeuw genoeg, hé, in West-Vlaanderen...
    En die laarsjes, cute!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...