.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 18 mei 2012

De hartjes van maranja.sine1964

Vandaag heb ik mijn eigen eerste give-away ontvangen
die ik gewonnen heb bij de blog maranja.since1964 (klik).

De twee homemade hartjes en het mooie kaartje erbij
hebben me een tevreden mens gemaakt.


En toch moet er mij iets van het hart.

Ik geef nu zelf een give-away, maar als ik de pageviews
zie van de eerste dag die positief zijn in tegenstelling tot
de reacties die ik er op krijg, dan ben ik wel een beetje
ontgoocheld en begrijp ik het niet goed.

Nu ja, er kunnen nog veel reacties bijkomen, we zien wel.
Hoop doet leven ...

De spreuk op het hartje vind ik dan ook toepasselijk.

Bedankt Maranja & Anja voor deze mooie give-away!

Wil je mijn give-away ontvangen, klik rechts boven op de foto.
Ik kan maar reclame maken hé.

Lieve groeten,
Valerie.

8 opmerkingen:

  1. Het is prachtig.....ik begrijp niet dat er zo weinig reacties hier op waren.....veel plezier ervan....nu maar wel hopen voor jou dat er nog veel meer bij komen....een give away is altijd leuk....helemaal als het van eigen hand komt.
    Fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi valerie, leuk dat je blij bent met de hartjes! Lief dat je ook nog een verwijzing geeft naar mn blog.
    Ik doe heel graag mee aan jouw give away en plaats een linkje.
    Lieve groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve meis, ik kan het helemaal begrijpen hoor...
    Maar er komen vast nog meer sisters die met jouw schattige Give Away
    willen meedoen!
    Ik in iedere geval wel, want je Give Away is super!

    Dag lieverdje...ik wens je een fijn week-end,
    Marijke van de popjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je die mooie give-away gewonnen hebt...leuk om zoiets te krijgen.
    Soms kijken er heel veel mensen, maar reageren ze niet, waarom????
    Vraag ik me ook wel eens af...maar er komen vast meer mensen hoor di emeegenieten.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje meid, dit begrijp ik ook niet?! Ik kan wel zeggen dat een ieder meer kans maakt, maar leuk is het zeker niet. Ik heb ook het idee dat dit weekend meer mensen op pad zijn... Komt vast goed hoor xx diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey meisje, kop op!!

    Het is niet leuk als je geen reacties krijgt, maar ik denk inderdaad dat er heel veel mensen wel komen een kijkje nemen maar niets durven te schrijven...maar niet treuren, daar komen er nog wel enkele bij ...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke gift away ik doe graag mee en gefeliciteerd met je prijs groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...