.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zondag 13 mei 2012

Een stralende zondag

Om mijn post van gisteren te vervolgen, heb ik het 'beeldig ding'
eindelijk een naam kunnen geven : een tafelveger.

Christien van de blog BizzyChrissy had het bij het rechte eind.
De heel deftige mensen hadden vroeger zo een tafelkruimer en
de dienstmeisjes moesten daarmee de kruimels opvegen.
Bedankt Christien!

Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan, want de zon piepte naar
binnen en dat gaf me een boost.

Na het ontbijt ben ik vertrokken naar de rommelmarkt.
Er was niet veel bijzonders, maar deze oude thermos trok
mijn aandacht en mocht voor een prikje mee naar huis.


Thuis stond nog een aangenamere verrassing op mij te wachten:
mijn zoon.

Zo fier als een gieter stak hij me dit rood hart toe, met in het midden
een spiegeltje. Mooi hé.



Wat moet een mens nog meer hebben om gelukkig te zijn!!

Lieve groetjes,
Valerie.

5 opmerkingen:

  1. Zo lief als je kind zoiets voor je doet. fijne moederdag nog

    lieve groet Chistien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jou dag kan niet meer stuk wat wil je nog meer groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Valerie,wat een mooie thermos,en wat mooi wat je zoon gemaakt heeft,een moederdagkado om te koesteren,complimenten daarvoor,Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje die thermoskan .
    Ze is super.
    liefs margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig deze thermoeskan! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...