.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 3 mei 2012

Een frivool theelichtje

Ik vertelde onlangs aan een vriendin dat ik een blog had gemaakt
over mijn gehaakte spulletjes.

Na een korte demonstratie op de computer, vond ze de sfeerlichtjes
wel iets hebben, maar omdat het haken niet aan haar besteed was,
vond ze het wel jammer.

Dus kwam ik met de oplossing: ik zal er ééntje voor je haken!


De kleurkeuze was vlug gekozen: eenvoudig wit.

Ik heb er parelmoeren kraaltjes in verwerkt, een groen lintje ingeweven
en als finishing touch een roosje opgezet.

De vriendin was super tevreden en ik natuurlijk ook.

Als je zelf eens durft proberen, zal ik eerstdaags de werkwijze neerzetten.

Groetjes,
Valerie

8 opmerkingen:

  1. Beste Valerie,

    Het sfeerlichtje is heel leuk geworden!
    Ik vind jouw blog erg leuk en kijk er regelmatig op. Kom je ook eens bij mij kijken?

    http://annashaakwerk.blogspot.com

    Anna uit Zwijndrecht (Nederland)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefje.....voor je vriendin...kan mij voorstellen dat ze hier blij mee was.
    Fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief. Je vriendin zal er heel blij mee zijn.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je vriendin kan hier zeker blij me zijn!
    Leuk zo met de pareltjes en het roosje!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi patroon zit er in dit haakwerkje.
    En je weet het... ik sta altijd vooraan bij je patronen, al moet ik zeggen dat deze er wel heel ingewikkeld uit ziet.
    Groetjes, sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi dit lichtje ik ga het ook eens maken wat voor glas gebruik je er voor groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. shannon de beldinsdag, 08 mei, 2012

    hallo mama,
    heb gekeken naar je blog en vind het super!!!!
    en heel mooi!!!
    je kan het al zo goed dat je bijna prof bent!!!hoor!!!
    van je dochter shannon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moc hezký blog ráda sem chodím nakukovat :o) Martina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...