.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 15 mei 2012

Thanks to everyone ... give-away!

Ik doe nu een juichkreet !!!!! Het is zover.

De kaap van 50 volgers of lezeressen is overschreden.

Het is niet te geloven!


Ik ben super gelukkig en heb dit alleen maar te danken
aan al jullie fijne, lieve reacties die jullie telkens terug neerzetten
op mijn blog en natuurlijk mag ik ook de lezeressen niet vergeten
die me volgen.

Op dit ogenblik ben ik nog druk in de weer met het haken van
de give-away.

Ladies, ik maak er iets moois van en hou jullie nog een paar
dagen in spanning.

Knusse groeten,
Valerie xxx

9 opmerkingen:

  1. Leuk he?!!!!
    Ik zit al op 31 volgers, maar das niet het belangrijkste.......de reaacties en de inspiratie die mensen bij mij opdoen, daar bloggen wij bloggers toch voor.
    Succes met de giva away!
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Valerie!
    Nu op naar de 100!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, ik wacht af !

    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Valerei wat heb je een leuke blog, heerlijk gezellig!!!
    Ik ga je graag volgen en wordt je 55 volgster hoor!!!

    je bent welkom bij mij als je zin hebt.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Valerie gefeliciteerd... ben wel benieuwd hoor naar je give away! Het regent weer dus haak maar veel mooi's!
    Lieve groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoera,leuk he dat je aantal dan omhoog gaat:)Ik ben bijna op 40 en dan komt er een give-away,dus iedereen is welkom!!
    Wat een leuke thermoskan,echt heel erg leuk!!EN dat hart van je zoon,erg mooi en lief.
    Fijne dag X Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay Valerie,

    Ten eerste bedankt voor je inzending van je boekje.
    en wat leuk dat je al meer dan 50 volgers hebt.
    Ik snap helemaal dat je hier blij mee bent!

    Groetjes,
    Marijke...van de popjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Valerie.. ♥
    Wat leuk gefeliciteerd met je volgers ik sluit mij er gauw bij aan ..;))
    want je blog is zeker leuk. ♥ !!
    Liefs Gaby.. ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...