.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

donderdag 17 mei 2012

♥ Give-away bij Atelier Valerie © ♥

Mijn give-away bestaat uit 4 hebbedingetjes.

Ik vond dat de topper die het meest bekeken wordt niet mocht
ontbreken: één lavendelkleurig hartje.



Een eenvoudige sleutelbloemenhanger met kralen vond ik ook leuk.
Werkbeschrijving volgt later.



Een theelichtje in huis heeft altijd sfeer, dus dit kon niet ontbreken.


En de kers op de taart.
Inderdaad, bij 56 volgers hoort toch een stukje gebak?
Dus heb ik dit mini gebakje maar gehaakt.
De werkbeschrijving volgt eveneens later.


Hoe kan je meedeoen? Heel simpel:
  1. volger zijn of worden van Atelier Valerie ©
  2. hier een reactie achter laten dat je meedoet
  3. een linkje op je blog zetten of facebook
  4. en massaal reageren tot en met maandagnacht 4 juni
Samengevat is dit dus de give-away van Atelier Valerie ©


Ik verlang weeral tot ik één van jullie gelukkig kan maken.

Lieve groetjes,
Valerie ♥

23 opmerkingen:

  1. ooooo leuk!!!ik doe graag mee,heb je die van mij al gezien.ik kan dat dus niet,haken maar vind het erg leuk allemaal.
    linkje wordt geplaatst!!X MArielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve home made GIVE AWAY.....vooral je taartje....vind ik geweldig.
    Ik ga je link gelijk plaatsen......erg leuk om hieraan mee te doen.
    Ik wens je een fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Valerie

    Wat een creatieve give away, natuurlijk doe ik mee, ik ben gek op haken...en hartjes.
    Volger ben ik al, dus ik plaats even en linkje op mijn blog.

    Ik vind dat hartje zo mooi, dus ben ik even gaan kijken naar je uitleg om dit ook even uit te proberen - alvast bedankt...

    Nog een fijn weekend en veel liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat leuk!! Het taartje is om op te eten! Het is prachtig wat je maakt je stopt er ook zo veel liefde in. Zit nu op mijn i phone maar plaats een dezer dagen graag een linkje. Ja.. Ik doe mee!!! Fijn weekend, liefs diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook, zeker weten mee!!
    Bij deze mijn reactie, zondag zet ik de link op mijn blog, kan nu niet, want ik heb de computer niet bij de hand.
    Enorm leuk, die give away, wie weet staat het binnenkort wel bij mij thuis?!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kunt je op mijn blog trouwens nog opgeven voor "geef een hart door".
    Misschien vind je dat wel leuk, lijkt het je wat, kijk dan maar even!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je give-away zo lief....ik doe graag mee.
    Met deze leuke spulletjes wordt iedereen toch blij!!!!

    Fijn weekend voor jou,
    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi valerie, ik doe heel graag mee met jouw leuke give away!! Ik plaats een linkje.
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor. Ik wil graag meedoen en snel in je loten pot springen.
    Ik denk met al die leuke dingetjes dat je iedereen blij maakt.
    Ik word nu ook volger van je.
    Groetjes uit Duits land.
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh...wat een leuke Give Away!!
    Heel graag wil ik een kansje wagen...
    Lieverd volger was ik al van je schattige blog..
    maar ik heb 1 probleem ik kan niks meer op mijn
    zijbalkje van mijn blog zetten...hij geeft aan dat
    ik alles heb overschreden...erg he?
    Ik ga het nog een keer aan mijn zoon vragen of jij een
    oplossing weet...en dan hoop ik jouw leuke Give Away
    op mijn blog te kunnen zetten..

    Dag lieverdje...ik wens je een fijn week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Valerie, wat 'n leuke Give Away....ik doe heel graag mee! Linkje staat op m'n blog.

    Fijn weekend!
    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Valerie, ik lees net je post over de reacties op je give away. De rede dat ik nog niet gereageerd heb is dat hij bij mij niet in beeld kwam, wel de bericht kop maar dan kreeg ik een eerdere post te zien.
    Ik vind je give away super leuk en wil mijn lootje graag inzetten op het snoeperige gebakje als dat mag.
    Ik zal meteen even reclame gaan maken op mijn blog hoor!
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie give away! Graag doe ik mee!
    Zal een linkje op mijn blog plaatsen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Valerie,wat een leuke give away!
    Ik doe graag mee hoor!
    Ik vind dat gebakje schattig!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Valerie, Jij bent ook niet te stopen he als ik zie wat je allemaal maakt ;-) Ik doe ook graag mee aan je give away en plaats een linkje.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk blog en wat maak je mooie dingen ik doe graag aan je give away.Ik ben ook volger van je blog geworden.
    Groetjes, Mimi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve give-away.
    Ik doe graag mee.
    Ben gek op hartjes en zelf gemaakte spulletjes.
    Ik ga even de link plaatsen.
    Bedankt voor alle lieve berichtjes die je op mijn blog zet.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is een give-away die thuis zal staan pronken.
    Vooral het taartje moet onder een stolp zodat ze mooi kan
    blijven staan op mijn tafeltje en dat er niet van gegeten wordt ;-)
    Heel graag doe ik mee en een volger ben ik al.
    Hoe je een link plaatst, moet ik even aan mijn zus vragen (miss creatuurtje)
    Groetjes,
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supersupersuper leuk!!Ik doe gráág mee!Wat een leuke dingentjes!Ik word volger!En gefeliciteerd met zoveel volgers!Ik heb nu 26 volgers...En dat terwijl ik nog niet eens 2 maanden aan het bloggen ben!
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke blog, en leuke spulletjes. Ik doe graag mee om iets te winnen. Ik zet straks een linkje op mijn bloog.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk. Ik vind de hartjes erg lief. ik ga daar voor! Ik ga je volgen!
    succes en groetjes madebynijn

    ps mijn give away loopt tot 30 juni!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke zelfgemaakt give-away!! Persoonlijker kan niet.
    Ik ben nog niet zo handig in haken. Kan net een bloemetje haken. Dus ik kijk m'n ogen uit bij jou. Vooral die hartjes en het gebakje vind ik prachtig!!

    Groetjes Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I wil ook graag proeven van die taart! Je kan ook een kansje wagen bij mijn give away...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...