.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zaterdag 19 mei 2012

Warme Zonnestralen

Het was een prachtige dag.

De warme zonnestralen fleurden iedereen op.

Het briesje bracht afkoeling.

De natuur in haar eenvoudige pracht straalde onder een staalblauwe hemel.


Ik heb genoten van deze wonderlijke dag.

Morgen zitten deze zonnestralen weer verscholen achter een wolkenhemel.

Met de laatste zonnestraaltjes die aan de horizon aan het zakken zijn,

wens ik jullie allemaal nog een fijne, warme avond toe.

Lieve groetjes,
Valerie ♥

7 opmerkingen:

  1. Mooi... Het was heerlijk vandaag! Ik hoop dat het morgen wel een beetje weer is, moet nog wat klussen aan de caravan in nijmegen. Nog een fijne dag morgen , lieve groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een geniet dag vandaag!
    Ik heb alleen maar dingen gedaan die ik leuk vind, gewinkeld, geknutselt met mijn dochter, beetje gerommeld in de tuin en uiteraard ook nog even met mijn neus richting de zon gezeten.
    Hopelijk morgen weer zo'n dag!
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Valerie.. ♥
    Heerlijk was het gisteren in het zonnetje .. ♥
    heb nog kunnen nagenieten van de verjaardag van mijn kleindochter..en buiten gezeten bij hun thuis ..;))
    Ilse was helemaal in de nopjes met al haar nieuwe speelgoed ..;))
    Leuk om ze zien te genieten ..!Het mag voor mij altijd mooi weertje zijn met veel zon..!!
    Nog fijne zonnige zondag liefs Gaby.. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gisteren heb ik er ook van genoten om buiten te zijn - al het werk binnen werd uitgesteld en genoten van een heerlijke dag in het zonnetje.

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren was het niet zo lekker....het begon goed......maar de zon was al snel vertrokken.....vandaag hadden we meer geluk!!!!
    Voor morgen krijgt het weerbeeld een 8.....dus maar hopen op een prachtige dag...voor ons allemaal.
    Ik wens je alvast een fijne week & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hoor! Hier gaat het nu ook warm worden!
    Hmmm 21 graden!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk genieten van het mooie weer.
    Fijne week groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...