.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 25 mei 2012

Kleur in de tuin

De zon is er en de beplante bakken kunnen
eindelijk naar buiten op het terras.

Zachte kleuren gaan ons huisje
deze zomer opfleuren.

Het zijn eenvoudige bloemetjes,
maar ze geven je tuin toch dat ietsje meer.

Dit zijn enkele van de zomerbloeiers.

de geranium



de hangpetunia 'surfinia'



de chineese anjer


Dit is het juweeltje van mijn man.

De eerste bloemknop staat bijna op springen,
nog even en ze staat in volle bloei.


Dit krijgt beslist nog een vervolg.

Mijn nieuwe volgers verwelkom ik
met al deze mooie bloemen.

Nu  genieten van de zon, de bloemen,
het lange weekend ... de sfeer,
want we hebben een dochter die
zondag haar vormsel doet en
dus zijn we een dagje extra thuis.

Zonnige groeten aan iedereen,
Valerie

 Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bloemen en wat een lieve kleurtjes...dat wordt genieten bij jullie thuis..
    Mooi zijn bloemen altijd, geniet er maar veel van.

    Fijne pinksterdagen,
    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor al die bloemen!
    En wat genieten we er van!
    Fijne pinksterdagen en een fijne dag zondag!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier word je toch alleen maar blij van....prachtig.....lang leven de groei & bloei.
    De hang geraniums bij mij groeien als kool.....kan bijna niet wachten dat het bossen geworden zijn.....zodat ik jullie kan laten zien.....hoe mooi ze geworden zijn.
    Geniet van je prachtige Pinkster weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemetjes!
    Fijn weekend!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is de chineese anjer een mooi bloemtje,ken ik niet.Ik wacht ook in spanning af of de passiebloem weer uitkomt.
    En wat sportief zijn betreft,dit was op karakter gelopen hoor..dit is wel wat anders dan Zumba,hahaha.Maar bedankt voor je lieve brichtje,doet me goed!
    Een heeel fijn pinksterweekend toegewenst,kan niet anders met dit mooie weer.
    X MArielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's en gefeliciteerd met het vormsel van je dochter.

    Geniet nog van deze prachtige dag!!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...